***Evos pozicija***
-Tu išpeši iš jo kuo daugiau informacijos, ką jis žada daryti, su kuo, kada ir panašiai. Viską ką sužinosi perduosi man. Žodžiu turi vaidinti, kad esi jo pakalikas ir jam padedi. Tiek te prašau.-nusišypsojau.
-Bet jei jis sužinosi - nudės man!-sušuko jis su baimės pilnomis akimis.
-Žinau, bet turi medžioklius, kurie yra tikrai geri,-pamerkiau jam akį. Jis sutiko ir nutarėmė, kad jis dabar pat eis pas Danielį. Atsisveikinusi su juo nubėgau į savo namus, kur nė gyvos dvasios nebuvo. Bet po kiek laiko į juos susigrūdo visi. Tana, Tordas, Gregas, Džo ir Heronas.
-Turi valgyti?-alkanas paklausė Džo.
-Jo. Rusį po kairei kamera. Rasi. Atnešk ir man,-išdėščiau jam.
Ir mums,-nusijuokė Tana.
-Uhh...-atsiduso Džo. Mes nusijuokėm ir susėdom ant sofos.
-Žaidžiam tiesa drąsa!-sušuko Tana.
Aš žaidžiu. Mintymis pasakė Džo.
-Džo žaidžia. Aš taip pat,-nusišypsojau. Visi sutiko. Sulaukėme Džo. Jis mums išdalijo kraujo maišelius ir pats įsitaisė tarp manęs ir Herono. Kitame šone man sedėjo Gregas, priešais Tana o prie jos Tordas.
-Na tai kas pradeda?-nusijuokiau.
-Kas pasiūlė, tas ir pradės,-nusijuokė Tana,- Eva.... Tiesa ar drąsa?
-Drąsa,-visiškai nebijojau.
-Ahh...-iš pasitenkinimo atsiduso ji. Nusišypsojo evil smille ir pasitrynė rankas.- tu, Evut turėsi nusivilkti savo maikutę, nes kaip matau po ja tik liemenėlė. Bet tai padarys.... Džo,-sukikeno ji. Aš pavarčiau akis ir atsistojau. Prieš mane stovėjo išsišiepęs Džo. Jis lėtai palietė mano maikutės šoną ir iš lėto kėlė į viršų. Mačiau, kaip jis tuo mėgaujasi. Aš ir vėl varčiau akis. Kai jis pagaliau nuvilko nuo manęs maikutę atsisėdo į savo vietą.
-Man eilė.-sukikenau,- Greg. Tiesa ar drąsa?
-Drąsa. Juk tu nemoki jų rinkti,-jis sukikeno.
-Aš taip nemanyčiau,-nusijuokiau ir pakilnojau antakius. Truputį pagalvojusi su pergalės gaidele pasakiau,- turi su Tana sumesti grietuką. Tuolete. O po to, kai grįši po greituko bus kita šios užduoties dalis,-pakilnojau antakius. Jis išsižiojo. Pradėjo spiriotis, bet Tanai tai atsibodo, tad jį paėmė už rankos ir nusivedė į tuoletą. Visi tyliai klausėmės. Išgirdau, kaip atsegamas kelnių užtrauktukas, kelnės numetamos ant žemės, kažkas nusivelka maikę. Jie pradėjo bučiuotis. O tada jau norėjosi ausis užsikimšt.-po velnių. Jie taip garsiai....-sudėjavau iš nepasitenkinimo. Po 10 min. atėjo tie susivėlę ir švytintys. Tana buvo netekusi amo.
-Kokia kita dalis?-sukikeno Džo.
-Mano rankinėje yra raudonas lūpų lupdažis. Pasiimk jį ir pasidažyk lūpas,-mirktelėjau. Jis nusijuokė. Po kelių akimirkų jau sedėjo savo vietoje su raudonomis lūpomis.
-Na o dabar mano eilė,-nusijuokė jis.- Greg, ką renkiesi?
-Drąsa. Įdomiau,-nusijuokė jis.
-Na ką, Eva, te kerštas prasideda,-suskikeno jis. Oh fuck....-Greg, turėsi nusinešti ją į viršų, ten ją gerai išdulkinti. Kai grįši nusivilkti viską, bet pasilink su apatiniais.-nusišypsojo jis. Šūdas....
-Su malonumu,-nusijuokė jis. Po kelių akimirkų jau buvau nešama per laiptus. Uh pasinaudojo turbo greičiu. Protinguolis gi atsirado. Jau po kelių akimirkų dėjavau nuo jo bučinių. O tada viskas ir prasidėjo. Jis paglomonėjo mane, o tada išdulkino.
-Uhh, buvo gera,-nusijuokiau besivilkdama likusius rūbus, nes maikutės neturėjau.
-Jap, toks jau aš,-nusijuokė jis. Aš pavarčiau akis ir nusileidau į apačią.
-O jūs greiti,-nusijuokė Džo.- Greg, rūbus man,-nusijuokė. Greg padavė savo rūbus ir liko tik su apatiniais. Toliau prasidėjo dar didesnės nesamonės. Aš prisižadėjau Tanai, kad pasidarysiu teturuotę. Bet susiderėjau, kad pati išsirinksiu. Niekas nežino, kad jų turiu begales ant savo kūno, bet niekas nepastebėjo. Dėja, kaip atsistojau nueiti į tuoletą visi išsižiojo. Pamatė ant nugaros teturuotes, ant kojų, peties, pakaušio, rankų.
-Kaip mes jų nematėm?-sutriko Tana.
-Atsimeni Ranę?-ji buvo mūsų ragana pakalbininkė, bet kažkoks vampyras ją nužudė. Tana palinksėjo.-paprašiau, kad užmestų burtą, jog niekas jų nematytų, tik aš, bet matau tas burtas jau nebegalioja.-nusijuokiau. Jie dar pažaidė, o aš juo stebėjau. Apsivilkau maikutę trumpom rankovės, kuri atitengia pečius ir nemažą plotą nugaros. Draugai labai plepėjo, bet greit nutilo, nes išgirdome žingsnius. Visi apsidairėme. Greg greit apsivilko rūbus ir pasiruošė į puolimo pozą. Visi susibūrėm į ratą Tana palikdami viduryje. Dairėmės. Juk galėjo pulti iš bet kurios busės. Staiga iš visų pusių pasirodė.... Raganos.... Jos kalbėjo kažkokius keistus žodžius. Šūdas... Mes iklimpom.....
Noriu padėkoti tiems 65O skaitytojams, kurie skaito mano šią istoriją. Bet skaičius vis didėja ir tai begalo džiugina. Noriu jus pradžiuginti šia dalimi. Per savaidgalį įkelsiu nemažai dalių, bet laukiu ir dėmesio. Tad spauskite VOTE, komentuokite. Iki kitos dalies: Wolf-in-the-dark.
YOU ARE READING
Taisyklės, kad jas laužytum.
VampireŠi istorija apie merginą, kuri įsimyli savo priešą, savo košmarą, kuris nenori, kad ji gyventų. Bet gal viskas pasikeis? Gal jis ją pamils, o ji jo ne be mylės? O gal kaip tik jų ryšys sustiprės? Ji - vampyrė, o jis - vampyrus žudantis žmogus, kuris...