22 dalis.

222 15 0
                                    

***Evos pozicija***

Sėdėjau susirietusi Karen draugės terasos fotelyje. Džeremis sėdėjo šalia apkabinęs mane per pečius.

-Kaip tavęs pasiilgau...-sumurmėjo padėjęs savo smarką ant mano pečio.

-Juk praėjo tik metai,-nusijuokiau.

-Tu juokauji?-prunkštelėjo.

-Kaip baigėsi tavo mokslų pabaiga?-šyptelėjau.

-Vien A,-šyptelėjo.

-Juk tai nuostabu!-atsisukau į jį ir pabučiavau jo kaktą.

-O kaip tavo mokslai?-susiraukė jis.

-Viską sutvarkau prieš išvažiuojant. Esu teisėtai baigusi visas klases,-sukikenau.

-Šit kaip,-nusivaipė,-klausyk,norėčiau tave supažindinti su savo mergina,-šyptelėjo jis.

-Turi?! Sveikinu,-apkabinau jį.

-Tai kad ir šiandien galim susitikti visi kartu,-pakilnojo antakius.

-O kur?

-Čia,-pavartė akis.

-Gi čia Karen draugės namai,-pavarčiau akis.

-Dabar jau mamos,-nusijuokė,-jos draugė perrašė namą mamai, nes ji išvažiavo į Meksiką. Velnias žino kodėl,-patrūkčiojo pečiais.

-Tai puiku! Bet mūsų senasis namas... Tiesiog baisus! Ten viskas spėjo sugriūti, supelėti, o dar ir įsilaužta buvo... Beje... Kirdas tau nieko nepadarė?-nužiūrėjau jo kūną.

-Nea. Viskas gerai, tik jo dėka praradau atmintį kuriam laikui, nes jam kažko iš manęs reikėjo...

-Kraujo,-pertraukiau jį,-jam reikėjo tavo kraujo, norint gauti tavo kūną nors ir trumpam laikui,-paglosčiau jo žandą.

-Bjaurybė paskutinis... Aš jį nudėsiu,-sušnypštė jis.

-Nebereikės to tau daryti. Aš tai atlikau,-šyptelėjau.

-Uh... Gal eikime arbatos?-paėmė mano ranką.

-Žalios arbatos,-šyptelėjau.

****************************

***Eradnėjos  pozicija***

(Rusiškai)

-Ar tu tuo tikra?-paklausė Ilija.

-Taip. Patikėk, taip. Nebenoriu taip gyventi,-pakračiau galvą.

-O kaip tu tai padarysi?-susiraukė jis.

-Man te reikia surasti Evą.

***Evos pozicija***

-Žinau kur ji yra,-susijaudinusi kalbėjo Eva.

-Kas yra?-susiraukiau.

-Eradnėja!

-Kur?!-šoktelėjau nuo kėdės.

-Vanavaroj,-šyptelėjo.

-Vananaroj?-susiraukiau.

-Vanavaroj,-nusijuokė ji.

-Kur yra ta Vanavara?-prunkštelėjau.

-Rusijos viduryje. Na gal kiek tolėliau. Bet jau turiu bilietus lėktuvo,-šyptelėjo ji.

-Visiems užteks?-nustebau.

-Totaliai visiems,-nusišypsojo.

Ar Evai pavyks surasti Eradnėją? O gal Eradnėja susiras ją? Kaip čia viskas bus?

Na štai nauja dalis :) Tikiuosi patiks. Laukiu jūsų VOTE, komentarų ir iki kitos dalies:Wolf-in-the-dark. xoxo ♥♥

Taisyklės, kad jas laužytum.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang