***Evos pozicija***
Viena sėdžiu čia jau ilgą laiką. Neapsikentusi nuleidau visą žiurkės kraują. Atgavau jėgas, bet ne visas... Vaikščiojau ratais kameroje. Priėjau prie grotų, apsidairiau. Čia aš ne viena! Čia pilna vampyrų. Pamačiau merginą. Jis sedėjo nugara į mane.
-Kiek laiko tu čia?-paklausiau jos.
-Kelias savaites.-paprastai atsakė.
-Eva. Tu?
-Džesika.-šaltai atsakė.
-Išjungiai emocijas?-sukrizenau.
-Nemoku įjungti,-patrūkčiojo pečius.
-Susikaup į vieną emociją. Siūlau pasirinkti laimingą ir ramų. Įsivaizduok, kad tu turi ją pagauti. Taip ir atsigrąžinsi.-ji nutilo. Iš kvepavimo supratau, kad ji siekia atgauti emocijas. Po kelių sekundžių ji atsidūsta ir atsisuka į mane.
-Ačiū,-nusišypsojo.-ir dabar po galais, dingstam iš čia,-sukrizeno.
-Žiurkė?
-Jap,-pavartė akis. Paliečiau grotas. Jos nudegino man rankas.
-Šūdas... Verbena... Šūdvabaliai,-susiraukiau.
-Palauk, mano be, aš išlaušiu savo, po to tavo,-šyptelėjo. Greit susitvarė su grotomis. Priėjusi prie manęs jas su mano pagalba išlaužėme. Aš nusišypsojau. Ėjome kita puse. Ne ten kur reikia. Išleidome visus, kurie čia buvo. Pamačiau Taną.
-Tana?-nusišypsojau.
-Eva!-tyliai sušuko. Apsikabinome, pabučiavau jos kaktą.
-Tau jie nieko nepadarė?-susiraukiau.
-Nea, nespėjo. Tau?
-Dėje... Bet tam yra emocijų išjungimas,-sukrizenau.
-Gerai... Bus taip. Kas žino, ar čia yra koks kitas išėjimas?
-Ne, tik į kabinetą.-pasakė vaikinas. Kiek sužinojau tai jis Darekas.
-Mhhhh... Na tada eisime pro ten. Aš su Džesika ir Tana puolame raganą, o jūs ta Danielį. Bet jo nenužudykite.-šyptelėjau. Visi palinksėjo. Patraukėme įšėjimo link. Parožiau ženklą, kad visi tilėtų. Hyla buvo prie pat durų, o Danielis toleliau. Mergina vardu Girdė mokėji persikelti į tą vietą, kur nori, bet be kūno.
-Danielis sėdi užsisukęs.-palinksėjau. Visi turbo greičiu išbėgome nesukeldami jokio triukšmo. Hyla pačiubau už gerklės ir užspaudžiau burną. Tana su Džesika parodė savo dantis.
-Hyla.... Kas per šūdas.-atsisuko jis į mane su merginomis.
-Ji mirs,-sukikenau.
-Neišdrysi,-nusikvatojo jis. Kiti jau buvo išbėgę. Mes visos susižvalgėm, aš šyptelėjau ir suleidau savo iltis į raganos kūną. Po kelių sekundžių joje nebeliko nieko.
-Atkeršyjau. Bet dar nevisai,-nusijuokiau. Priėjau prie jo, paėmiau peiliuką vokams atidaryti ir su juo perėžiau jam per žandą labai giliai.
-Atsiminimui,-nusijuokiau ir greit pasišalinau iš Danielio būstinės. Su Tana bėgome pas Rob. Mus pamatę medžiokliai tiesiog pasisveikino.
-Labas Tana, Eva. Rob pas save,-nusišypsojo vaikinas. Pikta prasibroviau pro juos. Įsiveržiau į namelį.
-Eva! Ir Tana... Ką čia veikiate?-sukikeno jis. Jūs rimtai?
-Tu miręs,-suurzgiau atkišdama dantis.
-Ką?
-Pakišai mane tam Danieliui,-sušnypščiau.
-Aš nieko nepakišau! Po velnių, mes turim bylą... Sutartį!-sušuko jis.
-Kokio velnio jis man tai sakė?-vėl suurzgiau.
-Aš nevisažinis,-piktai atkirto. Nusiraminau. Pažiūrėjau į jį ir pasakiau. Tu man padėsi. Turiu planą,-nusišypsojau. Rob atsiduso, sudribo kedėje.
-Sakyk...
7 dalis ♥ Laukiu nuomonių ♥ Labai tingėjau rašyt, nes gimė nauja istorija :D Daug voitų palikite ♥ Iki kitos dalies: Wolf-in-the-dark.
ESTÁS LEYENDO
Taisyklės, kad jas laužytum.
VampirosŠi istorija apie merginą, kuri įsimyli savo priešą, savo košmarą, kuris nenori, kad ji gyventų. Bet gal viskas pasikeis? Gal jis ją pamils, o ji jo ne be mylės? O gal kaip tik jų ryšys sustiprės? Ji - vampyrė, o jis - vampyrus žudantis žmogus, kuris...