1. 8. 1849

514 40 0
                                    

No asi tak týden za mnou. Nic zajímavého se nedělo. Co by asi jako mělo? 

Běhala jsem po zahradě a kreslila. Máma / Issabel si myslí, že pěkně kreslím. Jako fakt? Ty malby jsem vždy pokazila.

Jediné co, tak mi Issabel dala jednu lekci z tančení. Takové základní věci. A celkem mi to šlo. Jéééj

No a včera večer jsem se dozvěděla přesné konání toho plesu. Bude to zítra. Dvakrát jéééj. A bohudík až večer, takže můžu naplánovat oblečení. Hodlám si tam vzít takové jedny růžové. Byly speciálně určený pro takové příležitosti a ten odstín není tak strašný.

Aspoň pro jednou Heather vybrala dobré šaty.

Dalším pokrokem je, že už se umím převlíkat téměř do všeho co na mě v tomhle století vybafne.

No pobertové se mi ještě nepomstili, což je sice příjemné, ale taky podezřelé. Abych to nezapomněla napsat jsou to dvojčata.

Tmavě hnědé vlasy s kaštanovýma očima, jim září do světa a všichni se klaní jejich schopnostem. Jsou jako Wesleyovic dvojčata. Fred a George. Kámoška na ně psala FFko na nějaký blog. Prý ho lidé četli.

Jackob se párkrát zmínil, že před mým 'onemocněním' jsem byla už zasnoubená či co. Issabel mi to vysvětlila, tak, že mi předtím sehnala ženicha a chtěla nás seznámit. Jestli to bude klapat. Pak přišlo moje zranění a ona to musela odpískat.

Dík Issabel za informace. Aspoň vím na čem jsem. Mámim boyfriend mě chce někomu hodit na krk. Jak milé. (ironie pokud jste nepochopili)

Já mu to ale nedaruji. Budu na něj zlá. Stejně jako jsem byla na nového učitele zeměpisu. Ten předmět jsem měla ráda a on ho zkazí.

Jinak k tomu plesu. I se celkem těším. Snad tam budou hezcí nápadníci.

Nejhorší je, že já se nemůžu nikomu svěřit. Nemám tu žádnou BFF :(
Nikdo komu říkat, kdo se mi líbí nebo komu si můžu stěžovat. V tomhle pohledu je to naprosto hrozné.

Sakra James chodí kontrolovat chodby. A máma nařídila, aby občas zkontroloval i mě.

Dobrou


Modern corset lady diaryKde žijí příběhy. Začni objevovat