6.8. 1849

304 25 0
                                    

První den bez rodiny a přátel. No vlastně je tu James, ale s tím se moc bavit nedá. Ten jenom vaří a stará se o malou skalku v zahradě. To je vše. A ještě uklízí dům. Teď je to vše. S ním se o moc věcech bavit nedá.

Teda. Před snídaní, protože jsem vstala hodně brzo, jsme pomlouvali Jackoba. No co? Nemá si dovolovat tady tomu všemu velet.

Při snídani jsem se s Jackobem pohádala a tak mě poslal do mého pokoje. Blbec. Naprostej.

Hmm přemýšlím, že ho opravdu ubodám vidličkou.

Po večeři :

Celý den otravoval. Pitomec jeden. A teď ještě přišel, že bych si měla sbalit. Že prý zítra jedeme na velký výlet.

Tůdle. Nikam s tebou nejedu. Nedonutíš mě.

Ale stejně jsem si zabalila. James přišel a poprosil mě, abych chvilku Jackoba poslouchala.

No tak jsem vyhrabala nějakou Heatheřinu kabelku a naskládala do ní dvě košile, kalhoty, sukni a dokonce i jedny šaty.

Tyjo. Ta kabela musí být zevnitř větší. Jako kouzlo. Harry Potter. Nebo spíš v tomto případě Harmiona Grangerová.

:O jsem čarodějka. A navíc jsem v Anglii. Hmm vzali by mě do Bradavic?

Já vím že je to jen příběh, ale to je jedno. Každopádně si tenhle deník budu brát všude sebou. Kamkoliv.

Aby ti chlápci z Hollywoodu věděli, jak to maj natočit. Přesně natočit.

Jinak.... Milý deníčku dobrou noc. A ať se mi zdá o mrtvém Jackobovi celou noc. A Paulovi v mé posteli taky :3

Modern corset lady diaryKde žijí příběhy. Začni objevovat