3.8. 1849

470 31 3
                                    

Jau bolí mě nohy a to strašeně. To bude z toho plesu, jak mi ten pfff Jonatán několikrát šlápnul na nohu. Zatracený skot. Nemůže dávat pozor? Lépe nemůže zvát k tanci někoho, kdo s ním tančit chce? Já nechci. 

Je ráno a James ještě nepřišel, aby mě vzbudil. Hmm zajímavý. Ty hodiny u mě v pokoji ukazují devět. Že by mě nedokázal vzbudit?

Dobrý uff. Seběhla jsem dolů do kuchyně. Tam jsem našla Jamese a ten mi řekl, že mi Issabel vzkazuje, že si mám po tom plese odpočinout. James se mě při té příležitosti zeptal, co chci k snídani.

MŇAM :3 Kompletní anglická snídaně. Vajíčko, slanina, rajčata prostě mňamka. Jamesi vaříš fakt skvěle. Ještě si oblizuji prsty. A ano jsem stále v posteli. Řekněme, že je víkend. Můžu být v posteli do kolika chci. A tady mi dokonce udělají i jídlo a přinesou mi ho pod nos.

Je to tady boží. Hmm jsou tu plavky a veřejnej bazén? Mohla bych si je případně sama vyrobit. A pozvala bych Paula, aby jel se mnou. :) Určitě má břišáky :3 Vypracovaný. Prostě dokonalý. Ne počkat. Moje hlavo zastav se. Přestaň. Je to Heatheřin kamarád z dětství. Nemůžeš to takhle zkazit. No na tom rande houby rande. Ne rande to není. Je to přátelské setkání. 

Bože jsem přejedená. Mám pocit, že mi praskne břicho. A to mě čeká brzo oběd.  Abych se vrátila k tou předchozímu, tak.... Na té schůzce se musím chovat slušně. A budu ho poslouchat. Žádné pubertální představy. 

Když jsem si předtím stěžovala, tak to nic nebylo. Bože né. Můj žaludek neudrží ten skvělej oběd a já se tady rozprsknu po stěnách. Jako v nějakém hororu. Hmm maj tu horory? Nebo hororové historky? Já je nemám moc ráda. teda, jako že se ráda bojím, ale nevyhledávám je. Bže pamatuji si ten..... myslím, že se to jmenovalo odebrat z přátel. Brrr. Bohudík to se mi nemůže stát. Protože tady není fejs, skype ani nic takového. Tady nejsou ani počítače. 

To je na tom blbé. Sice mám skvělou snídani až do postele, ale chybí mi moji kámoši. 

Ne, mysli pozitivně. Máš jít na rande s Paulem. Ono vlastně nemá cenu se přepisovat. Prostě tomu budu říkat rande a hotovo.

Ježiši já bych si měla připravit šaty a podobné. Proč to vždycky nechávám na poslední chvíli?

Po večeři:

Dnes už z postele nevstanu. Ahoj zítra. Bože jsem přejedená. 

Jinak ta teda to rande dopadlo lépe, než všechna moje ostatní. Asi proto, že tohle by se za rande nedalo počítat. Ale já to počítám :3 

No chvíli před začátkem rande jsem začala řešit co na sebe. Jako vždy. Po každé nestíhám a oblečení dělám jako poslední. Chtělo by to nějaký stopovač času. No nakonec jsem to stihla. Teda zpoždění pět minut, ale TO JE REKORD!!!

No Paul už na mě čekal. Černé kalhoty, bílá košile a písková košile. Usmál se, když jsem přišla. ON SE USMÁL!!! Dobrá klid. Ne fakt je to jen kamarád. Bože já ho hodila do pitomé friend zone. Chudáček. To se musí rychle napravit. No teď asi těžko. 

No začal mi vyprávět, jak jsme si jako malí hráli. Přikyvovala jsem a usmívala se. Občas teda vyprskla smíchy, protože Heather asi nebyla normální. Procházeli jsme se přitom zahradou.

A tohle byla zrovna prča. Ukázal na jednu květinu a řekl mi, že jsem jí říkala nějakým směšným jménem. Samozřejmě jsem to tak nenechala a poučila ho, jak se ta kytka jmenuje. Asi mi mělo dojít, že se začne vyptávat, kde jsem se to naučila. No a řekni chlápkovi z 19. století, že jsem z budoucnosti a normálně se to tam učíme. Ale moje učitelka biologie si zaslouží pochvalu. Znát kytky v téhle době je fajn. 

Zato u nás v 21. století jsou na houby. A houby jsou taky na houby. 

No procházeli jsme se po zahradě a povídali si. Potom musel Paul jít. Ne neopouštěj mě. Sklesle jsem pak odkráčela domů. No popravdě se ještě na chvilku otočil. Zítra si s ním zase půjdu hrát ven :3 A už si budu muset vzít něco lepšího na sebe. Hmm naštvu ho hodně, když seberu pobertům kalhoty? No zkusit to můžu. 

No a potom byla večeře. Samozřejmě jsem se přežrala. Hele nepsala jsem to už? No to je jedno. Všichni se zase bavili o nějaké hospodářské krizi či co. Hele mě je to jedno.

No a pak Issabel řekla, že za den nebo dva odjíždí za jednou přítelkyní do Londýna. Skvělý. Takže tu budu muset přetrpět Jackobem. Juhůůůů Ano moc se na to těším. A pobertové taky někam jedou. Musím tu přetrpět s Jackobem a SAMA!!!

No aspoň na půl dne budu mít pokoj. To budu někde venku s Paulem. 

Už na to kašlu. Jsem unavená a chce se mi spát. Počkat ještě papírky s instrukcemi, na co nesmím zítra zapomenout.

Dobrou


Modern corset lady diaryKde žijí příběhy. Začni objevovat