Párty(2)

161 14 3
                                    

Přišlo celkem hodně lidí. Hrála super hudba. A najednou mi někdo zaklepal na rameno,otočím se a tam úplně nádhernej kluk.
'Ahoj,my se ještě neznáme,jsem Vadim a ty?' zeptal se a usmál se.Myslela jsem,že pod jeho úsměvem roztaju.

'Ahoj,jsem Mája,ty tu někoho znáš?'

'Samo sebou' zasměje se 'znám Julii a jejího bráchu Davida,ty tu někoho znáš princezno?'

'Jáá.. no.. znám tu svoje spolužáky,mezi ně patří i Julča'

'Aha,nechceš si jí se mnou zatancovat a pak se přidat k Julii a pár dalším do bazénu?' nahodí ten svůj neodolatelný úsměv a mě nezbyde nic jiného než souhlasit.

Začali hrát ploužák a on si mě k sobě přitáhnul. Strašně krásně voněl. Položila jsem hlavu na jeho rameno. Cítila jsem,že ho začínám mít ráda i přesto,že se známe pouze chvíli. Což bych asi neměla,ale chová se ke mě hezky,nevím jestli to bylo tím,že už trochu pil,ale to mě teď nějak netíží.
Když ploužák skončil,šla jsem si k Julče do pokoje půjčit bledě modré dvojdílné plavky,a Vadim za nima šel rovnou.

Přišla jsem tam a Vadim tam seděl vedle Karolíny,to je fakt moje "nejlepší kámoška" , líbí se hodně klukům.. Tak kdo by odolal její štíhlé postavě,pevným trojkám a blonďaté hřívě. Bodlo mě u srdce,když jsem viděla jak spolu flirtují. Tak jsem si šla dát pár temp,po chvíli jsem zjistila,že mě Vadim sleduje,uplavala jsem asi 4 bazény a pak jsem vylezla.

Vadim za mnou přišel,objal mě a sáhl mi na zadek. Musela jsem ho odstrčit,táhlo to z něj a já tohle nemám moc ráda. Jelikož to zkusil znovu shodila sem ho do bazénu a jak se zdá,trochu se probral.

'Májo! Co blbneš? Prosím,vrať se! Pomoz mi vylézt..'

'Ať ti pomůže ta, s kterou jsi flirtoval! Mě nech laskavě na pokoji!'
Šla jsem rychle aby neviděl,že brečím.. Došla jsem do Julčina pokoje a rychle ze sebe svlékla mokré plavky a vzala si na sebe svoje oblečení a šla dolů do patra. Tam bylo pár mých spolužáků,tak jsem se s nima začla bavit.

'Šli byste na cígo?' Zeptal se Julčin brácha David.
Souhlasili jsme a tak jsme šli na balkón a zapálili si.

Proč Já?Kde žijí příběhy. Začni objevovat