Kdyz jsem prisla do parku,Jirka seděl na lavičce a popíjel džus. Byl roztomily. Usmála sem se a on se usmál taky.
"Ahojky, moc se ti omlouvám ještě jednou,že jdu takhle pozdě."
"Prosím tebe, to je v pohodě. Pojd pujdem na tu pizzu."Cekala jsem,ze pujdem do pizzerie nebo tak,ale ocitla jsem se u něj doma. Vážně to tu má dobře zařízený. To bych do kluka neřekla,vím zní to blbě, ale ty obrazy jsou prostě krásné.
Všiml si mého výrazu a řekl " já vím,že jsi čekala něco jiného, ale tady máme klid a můžeme si popovídat v klidu aniž bychom měli dojem,že mas někdo poslouchá."
"Mas to tady pekne,necekala jsem,ze to kluci muzou mit takhle krasne zarizene a ty obrazy? Fakt super"
"To jsem rad,ze se ti to libi,popravde ze zacatku jsem si nebyl jistej jestli sem ty obrazy mam dat nebo ne,protoze kamaradka mi rekla,ze bych si sem mel dat fotografie s prateli,ale tyhle obrazy jsou podle me lepsi,co myslis?"
Podival se na me a cekal jak zareaguju. Trosku sem zrudla,protoze jsme se koukali do oci. Asi po chvilce jsem uhla,jinak bych byla ruda i na zadku.
" No podle me neni spatne ani jedno. Jelikoz fotografie a obrazy vlastne zdobi zdi a ten byt to dela utulnejsim"
Posadila jsem se na gauč a on šel dát do trouby pizzu. Vůbec nevím jakou,ale na tom nezáleží. Přišel za mnou s bílým vínem a skleničkami a zeptal se jestli si dam s nim. Souhlasila jsem, ale jen s jednou sklenickou. Sedeli jsme od sebe asi 10 cm.. Hmmm. Ten mel tak krasnou vonavku.
"Na co si pripijem?" Zeptal se me s prihlouplym vyrazem ve tvari.
"No ja nevim.. treba na nase seznameni?" Jen prikyvl a pritukli jsme si.Dosel pro pizzu,ktera uz mezitim byla hotova a sli jsme si sednout zase zpet. Stejnenjsem neskoncila u jedne sklenicky. Vzal kousek pizzu a daval mi ji k puse at si kousnu,ale ja se jen smala.
"Kousni si nebo ti tu pizzu narvu do nosu kdyz vidim,ze te tu hrozne bavim" zasmal se.
"Jen pod podminkou,ze si kousnes taky" jen prikyvl nejak jsme si prekrizili ruce. A krmili se navzajem.
"Jirko! Ty čuně spadlo ti rajče"
"Za to já nemuzu,ty me blbe krmis" zacal se smat a ja delala urazenou. Pizzu jsme uz dojedli a on me polozil na gauc a zacal me lochtat.
"Jirko,prosimte dooost" myslela sem ze umru pokud me neprestane ihned lochtat.
"Neeneneee,nejdriv priznej ze neumis krmit a pak te necham" uculoval se,asi ho hodne bavi me trapit.
"Oukey,oukey priznavam"
"Co priznavas?"
"Ze neumim krmit" zasmal se.
"Ale ja to chci celou vetou"
"Tak to si polib s prominutim" zasmala jsem se,ale on se ke me nahnul a polibil me.
ČTEŠ
Proč Já?
FanfictionPříběh je o Máje,která se na jedné párty seznámí s Vadimem ale bohužel jí od té doby začnou problémy..Uvidíte sami jak se příběh vyvrbí. :)) S kým nakonec skončí? Příběh je věnovaný mé kamarádce,tak doufám,že se bude líbit <3 (Příběh budu dodělávat...