Miluju ho? To snad ne..(9)

103 9 0
                                    

Cestou domu mi prisla zprava,tak jsem se podivala od koho je.

Jirka: omlouvam se jestli jsem si to u tebe pos*al..

Já: neomlouvej se.. jen nechápu proc jsi to udelal..

Čekala jsem asi 10 minut jestli mi odepise.. Neodepsal.. Snad jsem ho neurazila.. No nic.. tak budu psat nejakou basnicku..

Po chvíli mě to přešlo,ale vzniklo toto:

Po uplakaných nocích
Sedím sama v koutě
Přemýšlím proč v zimě není sníh
A jak je možné milovat tě.
(Pozn.autorky: Tohle je vlastní tvorba,není to zkopírované)

Jak mě mohlo napadnout zrovna tohle.? Snad ho nemiluju.. To by byl malér.. Protoze on me urcite nemiluje.. Boze.. Prisla mi zprava..

Jirka: udelal jsem to proto,protoze sis o to "jakoby" rekla..aniz bys o tom tedy vedela..a taky jsem to chtel udelat.. prirostla jsi mi k srdci.. a to hodne..

Já: ale tak jsem to nemyslela,bylo to receno obrazne..nevím co ti na to mám napsat.. taky jsi mi prirostl k srdci..

Jirka: ja vim,ze si to tak asi nemyslela.. ale proste.. no ja.. to je jedno.. promin,ze jsem otravoval..

Já: no nemyslela.. ale tak vratit se to uz neda. ;) co jsi chtel napsat? Prosim tebe.. ty me nikdy preci neotravujes.. tohle si nesmis myslet.. pokud chces muzeme delat ze se nic nestalo..

Doufám,ze to nevezme do slova.. nechci na to zapomenout.. Sakra co to melu? Doufam,ze se bude chtit se mnou jeste nekdy sejit..

Jirka: ja to ani vratit nechci,jsem rad,ze jsem to udelal. Vim,ze to mozna zni blbe.. Ale vazne jsem rad.. mozna to tak bude lepsi,jenze delat,ze se nic nestalo? To mi asi nepujde.

Já: ja to chapu.. hele musim se jit ucit.. tak si dystak napiseme pak ano?

Jirka: dobre.. budu se tesit.. hlavne to s tim ucenim neprezen :P
Pa Majusko

Já: ja a prehnat to s ucenim? Dobrej vtip :D neboj se :-) zatim pa

On mi napsal Majusko? To si mysli,ze nad tim nebudu premyslet a budu se ucit? Dobrej vtip no..
Ale naucit se musim,pokud nechci mit spatny znamky.Kdyz me to tak nebavi.. jako vetsinu lidi..
Zacal mi vyzvanet mobil. Á volá mi Jíťa,poznám to tak,že na ní mam pisnicku od Majka Spirita-Primetime.

Proč Já?Kde žijí příběhy. Začni objevovat