Záchrana (45)

32 1 0
                                    

Máji pohled

Seděla jsem a nevěděla co a jak bude..
Jedinou nadějí, kterou jsem tu měla byl nejspíš David..
Nikoho jiného jsem tu nezajímala.
On se o me staral a dnes za mnou přišel znovu a chvíli si se mnou povídal o všem možném. David je hrozné fajn kluk, ale nechapu proč pracuje zrovna u Vadima.
Odešel a já zůstala znovu sama.
Lehla jsem si a usnula. I když mi to nešlo hned, ale nechtěla jsem aby sem přišel ON a viděl, ze jsem vzhůru, bůh ví čeho by byl schopný..

Pohled neznámého

Všude kolem jezdila černá auta a byl zmatek v lidech.
A to vše kvůli dívce, kterou jeden kluk miluje.
Je smutné, že tu jsou tací lidé, co jsou schopni někoho unést.
Všichni jeli pomalu směrem k lesu,zastavili několik desítek metru od domu.
Policajti ale i lidé se kterými byl ten kluk domluvený se rozestaveli okolo baráku. Vyřídili hlídače a vtrhli dovnitř.
Všude byl slyšet řev a střelba.

Máji pohled

Vzbudil me řev a střelba, okamžitě jsem si prudce sedla.
Co se to tu probíhá děje? Všude byli slyšet nadávky.
To je jak za trest. Zalezla jsem do koutu a rukama si obejmula kolena a čekala jsem co se bude dít dál.
Asi za 10 minut někdo rozrazil dveře a já se schoulila ještě víc aby me nebylo vidět.
Někdo me vzal do náruče a septal, ze už bude všechno dobré.
Pak už nevím co ten dotyčný říkal , protože jsem nejspíš usnula.
Probudila jsem se, a to z toho důvodu, ze mě někdo hladil po vlasech.
Otevřela jsem oči a na mě koukal ten nejúžasnější člověk na světě, usmála jsem se na něj a pak jsem ho objala a hlavu jsem měla na jeho hrudi.

"Už bude dobře princezno, zavřeli ho a už tě nebude otravovat"

"Tak to jsem ráda zlatí"

"Miluji tě a nikdy ti nenechám ublížit.."

"Taky tě miluji" a polibim mého prince a zacnu upadat do říše snů.

Konečně jsem šťastná bez toho aniž by mi to někdo kazil. Miluji ho a to se nikdy nezmění.

Tak tohle je konec mojí první tvorby, doufám, že se vám to líbilo a omlouvam se, ze vydání trvalo tak dlouho.
Neměla jsem čas a blbnul mi tablet.
Tak se ještě jednou omlouvam, budu ráda když mi napisete váš názor a pokud chcete tak nějaký nápad na další tvorbu :)
Děkuji za všechny, co to četli a přežili všechny překlepy a moje pomalé vydávání.😊
Ještě jednou velké díky 😍😍

Proč Já?Kde žijí příběhy. Začni objevovat