Myšlenky..(8)

115 12 3
                                    

Byla jsem jak přikovaná,zrudla jsem a sklopila jsem oči.

"Promiň.To jsem asi neměl,ale říkala sis o to"

"Neomlouvej se.. Myslim si,ze uz bych radsi mela jit domu,dekuju ti za fajn den" usmal se.

"Muzu te alespon vyprovodit?"

"To neni dobry napad.. Nech me si twn dnesek projit hlavou."

Jen prikyvl a doprovodil me ke dverim, Chtel me obejmout,ale ja se otocila a sla dal..

Necekala jsem tohle.. Myslela jsem si,ze jdeme spolu ven jako pratele. Mezi mnou a nim nic byt nemuze..
Dyt on nataci na youtube a ja jsem jen obycejna holka z vesnice,ktera jeste k tomu zije v bytu..
Musi si ze me delat srandu.. Ale cas straveny s nim je jedinecny a cenim si ho.. A ta pusa? Myslela sem,ze je to sen.. Ale krasnej sen..Je mozne aby me mel rad? Nebo to je pouze domenka?

Jirka v tu samou dobu

Asi jsem na to šel moc rychle.. co si o mě ted sakra pomysli??
Nechci aby si myslela,ze to beru ze srandy od prvniho dne kdy jsem ji videl.. Jsem vedel,ze ona je ta prava..
Ale co kdyz to ona tak neciti?? Co kdyz me bere pouze jako kamarada? To ja nechci..
Chci ji drzet v naruci,libat ji na krk a vubec, chci s ni travit vsechen svuj volny cas..
Ikdyz zivot s youtuberem asi nebude snadny,ale pro ni udelam cokoliv.. Sakra.. Ja ji asi miluju..

Proč Já?Kde žijí příběhy. Začni objevovat