Kdopak to byl? " zeptal se Jirka.
"To byl muj tata,pry mam prijit zitra s pritelem" posmutnel.
"Ty mas pritele?"
"No.. prakticky ne.. na to se ho musim jeste zeptat jestli po tom vsem co se stalo se mnou bude chtit byt."
"Tak se ho zeptej.." sklopil oci a chtel odejit.
Chytla jsem ho za ruku."Chces byt muj pritel?"
Uplne se rozzari,vezme si me do naruce,objima me a liba me.
"Samozrejme,ze chci. Jak se me na to potom vsem muzes jeste ptat? Miluju te! Uz od te doby co jsem te zachranil.."
"Taky te miluju Jiříku"
"Já tebe víc"
"Chceš se hadat?" Usmala sem se na nej a on se usmal taky.
"Nechci se s tebou hadat"
"Nechces me poskrabat na zadech?"
"Tak ty uz si diktujes pravidla jo?"
"To nejsou pravidla, jen pozadavek"
"Dobre ale pod jednou podminkou"
"Jakou?"
"Vezmes si na sebe jen moji kosili a samozrejme spodni pradlo"
"Oukey ale ty si sundas tim padem kalhoty, nechci v tom byt sama"
Zasmal se.
Dal mi kosili a ja si sundala tricko a oblekla si kosili. Pak jsem si rozepla knoflik a zip na kalhotech a sundala si je. Celou dobu me propaloval pohledem. Zrudla jsem..On si sundal kalhoty a nejspis se tu nekdo vzrusil.
Usmala sem se nad tou myslenkou,ze je to ze me.Lehla jsem si k nemu na postel,v jeho kosili a on si sednul na muj zadek a zacal me skrabat na zadech.
Ale jelikoz ho to asi pak prestalo bavit tak mi zacal masirovat zada.
Muzu rict,ze to bylo prijemne a docela hezky sem u toho usinala."Tak to by mohlo stacit princezno ne?"
Neodpovidala jsem,sesedl si ze me a zkoumal jestli spim. Mela jsem zavrene oci,ale otevrela jsem je az v tu dobu co byl oblicejem blizko toho meho.
"Ku*va to sem se lekl,ja myslel,ze spis." Zacala jsem se smat.
ČTEŠ
Proč Já?
FanfictionPříběh je o Máje,která se na jedné párty seznámí s Vadimem ale bohužel jí od té doby začnou problémy..Uvidíte sami jak se příběh vyvrbí. :)) S kým nakonec skončí? Příběh je věnovaný mé kamarádce,tak doufám,že se bude líbit <3 (Příběh budu dodělávat...