SMS(6)

116 15 0
                                    

Ráno mě vzbudilo vyzvánění mobilu.Koukla jsem se a tam sms. Od Jirky. Kde vzal moje číslo? Jsem překvapená,že mi píše.

Jirka: Ahoj,nechceš se dnes sejít?

Já: Ahoj,proc se chces sejít? :O

Jirka: rád bych tě pozval na pizzu,a taky tě chci poznat. :) půjdeš?

Já: Kde jsi vůbec vzal moje číslo? Půjdu moc ráda,že se ještě vůbec ptáš. :))

Jirka: No od jedné tvé spolužačky,která přijela včera z Egypta. Myslím,že Jíťa. Dobře tak se sejdeme o půl 3? :O

Já jí zastřelím. Odkud ho vlastně zná?? O tom si s ní budu muset ještě promluvit.

Já: jo to bude asi ona :D dobre :) sejdeme se v parku?

Jirka: klidně,rád tam na tebe počkám :) těším se pa

Začalo mi bušit srdce..Rád? Jak rád? Teď mě zmatl.. Dyť mě sotva zná. Viděli jsme se jen 2x..
Usnula jsem s úsměvem a s otázkou co se dnes bude dít.
Vzbudila jsem se kolem 10 hodiny,protože jsem měla hlad.
Vstala jsem a šla si vyndat z ledničky svůj milovaný jahodový jogurt s rohlíkem.

Přislo mi,ze ten cas utika hrozne pomalu tak jsem si pustila par filmu abych nejak stravila cas,ktery mi zbyva do půl 3.
Bylo za 10 minut pul kdyz mi skoncil film. Zhrozila jsem se. Nebyla jsem ucesana,namalovana a ani oblecena.. Rychle sem na sbe oblekla dziny,kosili a tenkou mikinu. Rasenkou jsem si trochu prejela rasy,ucesala se a sla sem rychle abych to stihla.

Jako naschval jsem si doma zapomnela telefon.. Nastvana jsem se vracela zpet do domu,vybehla jsem rychle schody a odemykala dvere. Sla sem do pokoje a za boha jsem si nemohla vzpomenout kam jsem dala mobil.Najednou jsem slysela jak mi prichazi zpravy.Podle toho jsem ho nasla.

Jirka: doufam,ze sis to nerozmyslela :( mrzelo by me to..

Já: promin,uz letim.. zapomnela jsem si telefon doma..

Jirka: Tak sup :) uz te chci videt

Proč Já?Kde žijí příběhy. Začni objevovat