Máji pohledNevim kolik bylo, ale asi kolem 7 hodiny poznala jsem to podle toho, ze jsem slysela pred tim zvoneni zvonku.
A ten zvoni pouze v 6 hodin.
Netusim jak dlouho tu jsem, v kolik me sem privezli..
Vubec nic nevim..Nejspis jsem znovu usnula, jelikoz me vzbudila az rana bicikem nebo co to k sakru bylo.
Zapistela jsem a chtela jsem se otocit na toho kdo mi zpusoboval takovouhle bolest..
Ale jen jsem trochu pootocila hlavu schytala jsem dalsi."Tohle uz nikdy nedelej!" zavrcel na me.
Ten hlas.? Ja ho odnekud znam, ale vubec nevim kdo to je..
Po ctvrt hodine co me tam porad bil a trapil, odesel.
Podivala jsem se na sve nohy a byly samy sram..
Nektere rany jsou az do krve.. co si o sobe do haje ten clovek mysli?!Nic jsem mu neudelala a on me takhle zridi?!
Co to je za hajzla?!Otevreli se dvere a tam se objevil ON!
"Tak jak se ti tu libi kotatko?" zasmal se ten parchant.
Neodpověděla jsem a on ke me přišel a vrazil mi facku.
Hned jsem se dotkla rukou mista kam dopadla jeho ruka.
Bolelo to strašně moc.."To te naučí, ze mas byt poslusna a odpovídat" řekl a odešel.
Jirky pohled
Už mám po te schůzce a on mi slibil, ze ji do zítřka najdou..Nevím jestli tomu mužů věřit ale musím to zkusit.
Říkal mi, ze s tím nemám chodit ma policii, ze to už zařídí on az ho najdou kde ji ma.
Sedel jsem doma a přemýšlel.
Nevěděl jsem co budu dělat pokud se ji něco stane.. Co když ji přede mnou zabije? Co když ji znásilnil?
Co když.. A dost sakra nemůžu tady sedět a přemýšlet musím jít něco udelat.
Jinak se tu brzy zblaznim.
Vyšel jsem ven a začal se toulat po městě.
Došel jsem az k nějakému domu daleko od místa kde bydlim.To je tak když jdete lesem po cestě po které už nikdo nejezdí. Všichni se toho lesa boji prý je zakletý, ale to je podle me kravina.
Šel jsem blíž k domu, ale moc daleko jsem se nedostal protože tam byli dva chlapi a hlídali dveře.
Tak jsem se pokusil vylézt na strom a viděl jsem Vadima.
Takže tady jsi! Slezl jsem dolu a rychle vyrazil domu.
Když už jsem byl daleko od nich vzal jsem telefon a volal Damianovi.
Domluvili jsme se, ze se to stane dnes večer a taky, ze ted s nim půjdu na policii a oznamime jim to.
Je už na nich jestli nám pomůžou,ale já doufam, ze ano.
ČTEŠ
Proč Já?
FanfictionPříběh je o Máje,která se na jedné párty seznámí s Vadimem ale bohužel jí od té doby začnou problémy..Uvidíte sami jak se příběh vyvrbí. :)) S kým nakonec skončí? Příběh je věnovaný mé kamarádce,tak doufám,že se bude líbit <3 (Příběh budu dodělávat...