Kdyz jsem se blizila ke vchodu nemocnice,mela jsem divny pocit.
Otevrela jsem a vydala se na recepci.."Dobry den muzu se zeptat kde lezi Jirka Kral?"
Ta pani co tam stala mi odpovedela,ze lezi na pokoji 56. Podekovala jsem a vydala se tam.
Zdesila jsem se..Najednou jsem ho spatrila a na obliceji mel spoustu modrin..Paneboze.. Zato muzu ja.. Tohle si nezaslouzil..
Vstoupila jsem dovnitr. Sla jsem k jeho luzku a vzala ho za ruku."Ahoj Jirko moc me to mrzi.. Tohle sis nezaslouzil..Vsechno je to moje vina.. Kdybych na tu patry nesla,nemusel ses me zastat a pak skoncit takhle..
Vim,ze me nejspis neslysis,ale kdybys me nikdy nepoznal bylo by to lepsi"
Najednou jsem se lekla,myslela sem,ze me nevnima ale kdyz mi hodne zmacknul ruku jen co jsem dorekla posledni vetu,bylo mi to jasne,ale delala jsem,jako kdybych si toho nevsimla a pokracovala jsem."Vis,kdyz jsem se dozvedela,ze tu jsi,chtela jsem jit za tebou rovnou,ale mamka me zastavila..
Chci ti jen rict,ze s tebou je mi krasne a dokazu rict,ze vic nez krasne..
Ale nechci aby se ti tohle delo dal,protoze ze miluju.. Proto bude lepsi kdyz z tveho zivota odejdu."Vzdychnu,dam mu pusu na celo a chci odejit,ale on me pevne drzi za ruku a kouka na me.
"Taky te miluju.. Prosim neodchazej ode me.. Hlavne ne potom co jsi mi rekla,ze me milujes.. To mi preci neudelas.."
"Paneboze Jirko" rekla jsem v uzasu a objala ho. " Tolik jsi mi chybel..Myslela jsem,ze se na me zlobis.."
"Na tebe se preci nemuzu zlobit..doufam,ze me neopustis.."
"Jirko,ale bylo by to tak lepsi ne?"
"Ver m,ze nebylo. Chci s tebou byt.. Chci se s tebou probouzet a usinat."
Pritahl si me k sobe a polibil me.
ČTEŠ
Proč Já?
FanfictionPříběh je o Máje,která se na jedné párty seznámí s Vadimem ale bohužel jí od té doby začnou problémy..Uvidíte sami jak se příběh vyvrbí. :)) S kým nakonec skončí? Příběh je věnovaný mé kamarádce,tak doufám,že se bude líbit <3 (Příběh budu dodělávat...