"Ahoj Májo,nechceš jít se mnou a s Matym ven?"
"Ahoj,hele já nevím.. Musím se učit.."
"Prosim tě,učení ti nikam neuteče! Každopádně hejbni zadkem čekáme venku" dorekla to a zavesila.
Podivala jsem se z okna a tam stali oba dva. Tak jsem se sla obleknout a sla za nima.
"Ahoj,to to trvalo" rekl Maty. Samozřejmě ve srandě.
"Bože vy jste blázni,tahnout me od učení" Jíťa s Matym se zacali smat,jelikoz moc dobre vedi,ze uceni je moje slaba stranka.
"Kam pujdem?" Zeptala jsem se.
"No napadlo nás,že by jsme mohli u Jíti kouknout na nějakej film.Napadá tě nějakej?" Odpověděl Maty.
"Co treba Talisman?"
"O cem to je?" Zeptala se Jíťa s Matym zároveň.
"Vím,že hlavní roly měl Zac Efron a staral se o psy a potom skončil s nějakou ženskou,to je asi tak všechno co si pamatuju" zasmála jsem se.
"Aha,tak jdeme teda k nám a uvidíme"
Cestou k Jítě jsme si povídali o různých zážitcích,co naše trojice zažila. A že jich není málo. Šli jsme kolem parčíku a já ho uviděla.
"Prosim,krejte mě.."
"Proč? Pred kym se schovavas?" Ukazala jsem jeho smerem a Jíťa pochopila. Zacali me kryt. Snad me nevidel."Dobry,vzduch je cistej" rekl Maty a dodal "proc se pred nim schovavas? Dyt je to Jirka Kral."
"No to je na delsí vypraveni,ale schovavala jsem se kvuli tomu,ze jsem mu rekla,ze se budu ucit.."
"Tak nam to povez cele od zacatku"
Maty je strasne hodnej kluk,a jsem rada,ze ho mam.. A tak jsem jim to vsechno rekla od zacatku az do konce. Jíťa se mi ani nezdála tak překvapená,zato Maty ano.
"To si delas p*del,ze je Vadim takovej cu... nebudu sprostej.. pockej az ho nekde potkam! Tohle si dovolovat teda nebude! A uz vubec ne k moji kamaradce!"
"Maty klid,tohle nema cenu resit..pustime si ted radsi ten film"
Jíťa pustila film a zacali jsme se koukat.No spis oni se koukali. Ja jsem premyslela nad Jirkou..
Kdyz film skoncil Jíťa do mě drkla."Ja vim,ze jsi ten film nevnimala a premyslela nad nim" usmala jsem se na ni..
Vzdycky na me vse pozna. Obcas se divim,ze nevi vsechno.
Sli me s Matym vyprovodit domu,a slibili jsme si,ze to nekdy zopakujeme.
Kdyz jsem se podivala na mobil,mela jsem tam 4 zpravy.. Od Jirky..
ČTEŠ
Proč Já?
FanfictionPříběh je o Máje,která se na jedné párty seznámí s Vadimem ale bohužel jí od té doby začnou problémy..Uvidíte sami jak se příběh vyvrbí. :)) S kým nakonec skončí? Příběh je věnovaný mé kamarádce,tak doufám,že se bude líbit <3 (Příběh budu dodělávat...