SHL 5

430 30 0
                                    

Sad,Hate,Love~

Chapter 5

EUNHEE POV

Aku pun masuk ke kelas...aku nampak Mr.Lee guru bahasa korea tengah mengajar...

Omo!!!macam mana ni!!!Nak cakap apa huhu...V oppa tolong saeng!!!Masuk jelah...Aku pun berani kan diri dan masuk ke kelas

Knokk..Knokk..Aku masuk dan memberikan salam pada Mr.Lee(?)
"Annyeonghaseyo Mr.Lee.Mian tadi saya pergi tandas"aku bow
"Kamu budak baru yang masa haritu masuk kan?!"tanya Mr.Lee pada aku dengan suara yang tegas.Huhu Eomma!!!Eunhee takut...
"na...nae"
"Kamu budak baru suka²hati masuk lambat dalam kelas dan keluar kelas suka mak bapak kamu je kan..lepas hbis waktu pergi Bilik Tahanan Faham!!!"marah Mr.Lee pada aku.Aku tundukkan muka dan mengangguk.
"pergi duduk"Aku terus duduk di meja aku a.k.a sebelah meja Jungkook.

JUNGKOOK POV

Aku curi²tengok Eunhee disebelah aku yang tengah tundukkan muka dan lap pipi nye yg basah..maybe nangis..aku tau aku yang buat dia macam tu tapi..asal aku rasa bersalah ni?!!!!Aishhhh....

EUNHEE POV

Kringgggg~kringgggg~waktu seterusnye ialah waktu PJ so aku tak dapat pergi PJ sebab aku ada Kelaa Tahanan.Aku terus kemas buku dan lantas bangun dan keluar ke kelas.Jungkook hanya memerhati gerak geri aku yang terus keluar ke kelas.
And ada seekor alien menyergah Jungkook dari belakang sapa lagi kalau bukan Jimin a.k.a si pendek.
"YOW!!!termenung jauh nampak?termenung kat budak Eunhee tu kew?"kata Jimin
"Kepala moyang kau lah..dah lah jom gi bilik BTS Dorm a.k.a bilik dance atau lepak

Di bilik tahanan...

Aku masuk ke bilik itu...cuma ada 2 pelajar lelaki sedang duduk sambil main fon.
Ni kelas tahanan ke kelas lepak ?
"Cik Eunhee jom saya hantar kamu ke stor sukan"kata Mr.Lee pada aku
"Mwo?!stor sukan?!"mata aku terus jadi bulat

Di bilik stor...

"Kamu kemas kan stor sukan ni sampai bersih kalau tak kamu tak boleh balik"kata Mr.Lee dengan garangnye.
"Ta..tapi cikgu stor ni..."belum aku habis cakap ada seorang namja datang dan orang tu JUNGKOOK?!!!

●●●

Sad,Hate,Love[COMPLETED]Where stories live. Discover now