SHL 22

307 17 0
                                    

"Yah!lepaskan aku lah pabo!"jerit aku

Pang!!!

Chae kyung tampar pipi aku.Darah mengalir ditepi bibir aku

"Siapa pabo?!aku ke kau hah!!!kau yang pabo Eunhee...kau tau tak kau kena tipu dengan Jungkook!Jungkook hanya mempermainkan kau!dia hanya cintakan aku bukan kau!kau faham!"marah Chae kyung pada aku,aku terdiam.

EUNHEE POV

Betul ke Chae kyung cakap?aku harus percaya ke?kenapa hati aku sakiy sangat?!

"Ju-jungkook"tanpa aku sedar air jernih mengalir hingga kepipi ku.

Tiba²pintu gudang itu ditendang dan orang itu...JUNGKOOK.

"Eun,jangan percaya kata²dari orang gila cam dia ni*tunjuk Chae kyung*"kata Jungkook.

"Wahhh hero dah datang pun akhirnya...hye Jungkook ku sayang..i miss you"kata Chae kyung dengan suara gedik dia dan terus peluk Jungkook di depan AKU lagi.Ya,hati aku bagai nak meletop!.Aku terus mengalihkan muka aku dari terus melihat dua manusia didepan ku.

End POV

Jungkook terus tolak badan Chae kyung hingga dia jatuh ke lantai.Chae kyung hanya buat muka jahat dia.

"Kau nak apa lagi hah pompuan!!tak cukup ke ka hi dah mainkan aku ngan rapmon dulu sekarang kau nak apa lagi s*al.!!!"tengking Jungkook.Chae kyung berdiri.

"Bob!uruskan budak ni"suruh Chae kyung pada orang suruhan nya,Bob badan nya yang sasa itu terus kearah Jungkook.

Gedebuk!!!

Jungkook terus terbaring dilantai dengan darah mengalir ditepi bibirnya.

"JUNGKOOK!!!"jerit kau dengan air mata mengalir deras.aku cuba untuk lepaskan ikatan tali dibadan,tangan dan kaki aku tapi tetap gagal.

"Hahahaha ni baru sikit Jungkook baru sikit aku nak lebih dari ni aku nak KAU,RAPMON,BTS DAN EUNHEE...MATI!!!"kata Chae kyung sambil gelak jahat melihat Jungkook yang tengah dibelasah oleh BOB.

"Chae-chae kyung tolong le-lepaskan Jungkook aku rayu kat kau...kau bunuh aku!"kata aku sambil menangis.Chae kyung datang ke arah aku dan tarik rambut aku kuat.aku mengerang kesakitan.

"Kau jangan nak berlagak nak jadi heroin sangat lah Eunhee..kau jangan risau korang semua akan mati didepan mata aku sendiri seorang demi-.."belum Chae kyung menghabiskan ayat nya.

"Jangan harap kau nak bunuh kami HAN CHAE KYUNG"kata seseorang diluar dan masuk ke dalam gudang itu..orang itu...RapMon.

●●●

Sad,Hate,Love[COMPLETED]Where stories live. Discover now