SHL 24

339 18 0
                                    

Dua minggu telah berlalu kini keadaan aku dan hyerin semakin sembuh.

Di rumah aku dan Jungkook.aku didapur tengah memotong bawang.

"Ahhhh!!!pedih nya mata aku!!"aku terus ke arah sinki dan basuh muka kau.Tiba²ada tangan yang peluk aku dari belakang tak lain tak bukan Jumgkook...

"Yah biskut lepaslah!!!dah lah mata aku ni pedih"aku pun memusingkan badan aku,Jungkook memegang bahu aku

"Buka mata tu biar saya tiup"aku pun buka mata aku.Jungkook menipu mata aku lama²mata aku dah ok.

"Thanks"kata aku  dan sambung masak.Jungkook pun peluk aku dari belakang.

"Eun,omma mintak cucu"bisik Jungkook ditelinga aku.aku terus memusingkan badan aku,akumerenung muka Jungkook.

"Saya ni kan PEREMPUAN MURAHAN bagi awak mesti awak jijik nak sentuh saya kan"kata aku dan menekan kan PEREMPUAN MURAHAN.

Jungkook terdiam.Ya,aku dah ingat semua ingatan akju.

"Eun,mian masa tu saya marah saya cemburu tengok awak peluk Joshua"kata Jungkook.

"Sampai macam tu sekali awak nak marah?!hati saya lagi sakit tau tak bila awak panggil saya perem-"belum aku habis cakap Jungkook mengucup bibir aku,aku terkejut dan membulatkan mata.

Aku melihat Jungkook yang masih mencium bibir aku,aki pun membalas.Selepas beberapa minit Jungkook meleraikan ciuman itu.Jungkook memegang kedua belah pipi aku dan merenung mata kau.

"Please forget about that..i really really love you Eunhee..."kata Jungkook dengan suaranya yang boleh buat yeoja cair.aku terus peluk Jungkook.

"Saranghae"bisik Jungkook.
"Nado saranghae"bisik aku pula.

--------

"Dino!!!!!mana coklat aku!!!!"jerit Seungkwan.Dino apa lagi lari satu rumah.Seungkwan terus mengejar Dino.

"Yah!!!runtuh woo rumah ni nanti"jerit Joshua.
"WEYYY!!!KORANG!!!!BTS AJAK LEPAK PETANG NI!!"jerit DK.Seventeen pun mengangguk.

POV Joshua

Kalau jungkook ada mesti Eunhee pun ada...hehe ada change hahaha...Eun,aku akan dapat kan hati aku balik.

Di kafe ARMY...

Seventeen,Army,Eunhee dan hyerin berborak di meja yang panjang.Ya mesti sebab mereka ramai.

"Aku nak gi tandas jap"kata aku dan terus pergi ke tandas.

Selepas aku keluar dari tandas tiba²tangan aku ditarik dan aku ditolak kedinding oleh seseorang.Orang itu JOSHUA?!.

"Josh-joshua a-apa awak bu-buat kat sini?"tanya aku gagap.

"Eun,awak tau kan saya cintakan awak"kata Joshua.aku mengangguk.
"Dan awak pun suka saya kan?"tanyanya.Kau mengeleng."Saya suka Jungkook dan saya tak suka awak lagi Josh please let me go"Joshua smirk.Dia mendekatkan muka nya ke muka aku,Tiba²ada seorang menumbuk pipi Joshua dan rebah dilantai...orang itu Jungkook.aku terus kearah Jungkook dan peluk dia.

"Dah jom balik"Jungkook terus tarik tangan aku,

●●●

Sad,Hate,Love[COMPLETED]Where stories live. Discover now