Hari maraton sukan sekolah...aku tengah buat senaman memanaskan badan tiba²Si Jungkook a.k.a Biskut mentah datang kat arahku,
“Eh singa betina..Good luck buat betul²kalau kelas kita kalah aku buli kau cukup²"kata Jungkook
“Errr...kau ni tak habis²buli aku!Ok aku buat betul²"kata ku sambil betulkan tali kasut.
“Good..."kata Jungkook dan cium pipi kau dan lari dari situ.Kau terkejut..Ju..jungkook kiss aku?!omo!!PELAJAR-PELAJAR YANG MENGAMBIL BAHAGIAN DALAM MARATON TAHUN INI SILA BERATUR DI MENGIKUT NAMA YANG DITETAP KAN...
Aku terus beratur...10 minit kemudian peserta lelaki tingkatan 4 akan memulakan larian aku lihat Jungkook yg tengah bersedia di garisan penamat dengan muka nya yg omo!hensem haha..ye aku mengaku yg Jungkook hensem but perangai nak mintak kasut.
3...2...1...GO!!!
Semua berlari dengan laju..Jungkook di hadapan sekali...Dia memang atlet yg bagus hoho..sempat lagi si Jungkook tu pandang ke arah kau dan lambaikan tangan.aku terus balas lambaian tu dan tersenyum.YEAY!!!!JUNGKOOK NO.1!!!
Ok sekarang aku pula yg akan berlari...Hwaiting!!!aku sudah bersedia di garisan penamat.Jungkook tengah minum air sambil lihat kau yg sedia di garisan penamat.Muka aku yg serious sangat comel bagi Jungkook.So cute!
3...2...1...GO!!!
Akuberlari pecut kau dihadapan sekali meninggalkan peserta yg lain.Jungkook menyorak untuk akuKIM EUNHEE!!!KIM EUNHEE!!!PALLI!!!PALLI CHAGIYA!!!
Omo!Chagiya?!memang nak kena si biskut ni.Dan akhirnya sampai ke garisan penamat.KIM EUNHEE NO.1
Aku terus duduk dibangku dan minum air mineral.
Jungkook datang ke arah aku dan duduk disebelah ku
“Yah!Biskut!kau pahal panggil aku Chagi tadi?nak kena betul ko ni kan!"marahku
“Hahaha biar lah..aku just bagi semangat je kat kau..tengok kau dah dapat no.1 sb aku panggil ko chagi an"usik Jungkook
“--,--bla arhh aku nak gi jumpa V oppa"Aku berdiri dan terus cari V di kawasan lompat tinggi.Ye,V,Jin,Jhope ambil bahagian dalam lompat tinggi.Rapmon,Suga,Jimin ambil bahagian dalam lompat jauh.Aku dan Jungkook maraton.Joshua dan S.coups masuk lompat tinggi.Skip >>>keesokannya...
Sinaran matahari di tingkap bilik aku telah mengacau ku yg lena dibuai mimpi...(lelxD ayatku)
“Urmmm.."aku ambik jam loceng di meja sebelahku...
OMO!!!Dah jam 9 lah!!!...aku terus berlari ke bilik air...selepas mandi dan pakai baju kau terus turun ke bawah...Betapa terkejut nya kau kat ruang tamu omma appa aku tengah berbual dengan kawannya..
“Omma!!!!appa!!!"aku jerit dan peluk kedua ibubapaku..
“Aishh kamu ni..dah besar pun nak manja²"kata Ommaku
“Ala biar lah Eunhee masih budak lagi kan kan"suaraku dibuat seperti baby
“Gedik je kau ni an"kata seseorang yg baru datang...semua pandang ke orang punya suara tu...Dan...●●●
YOU ARE READING
Sad,Hate,Love[COMPLETED]
FanfictionMengisahkan seorang yeoja bernama Kim Eunhee yang baru pindah ke korea dan tinggal bersama oppa nya V.Seorang namja yang berlagak dan selalu berperangai byuntae bernama Jungkook telah hadir dalam hidup nya bila kedua ibubapa keluarga mereka menyatuk...