BROOOMMM....
Bunyi yang sangat kuat itu dari jalan raya di luar funfair.Semua orang berlari ke arah tempat kejadian.Jungkook terpaku melihat orang yang dicintai terbaring dilantai dengan berlumuran darah.Aku dilanggar oleh kereta apabila kau berlari keluar dari funfair tadi.
"Eun...jangan tinggalkan aku..aku sayang kau.."sayu sekali suara Jungkook dengan air mata me engalir deras.BTS dan hyerin pun ada disitu dan menangis.
"Eunhee,bertahan...jangan tinggalkan kami"kata V menangis kuat.
"Ju-jungkook a-aku bu-bukan pe-perempu-an ya-ng k-au maksud k-an...Sa-ranghae"kata²terakhir aku dan mata kau terpejam.
"EUNHEE!!!!!!"
---------
Hospital...
"Eunhee..omma rindu eunhee cepat lah bangun nak"Ommaku menangis melihat keadaan aku yang koma.
Anak puan mengalami pwndarahan dikepala.Dan kemungkinan dia akan hilang ingatan.Jadi,doa kan lah semoga tiada apa²akan berlaku.
Seminggu kemudian...Jungkook akan ke hospital untuk menjaga aku
"Eun,lama nya awak tidur..awak tak rindu kat saya ke?rindu gaduh dengan saya?haha..please bangun chagi"kata²Jungkook itu boleh didengar oleh Eunhee.Doktor memberitahu bahawa dia boleh mendengar dalam keadaan koma.
'I miss you too kookie...aku tak dapat nak bangun aku tak boleh bergerak..kookie tolong aku...aku sayang kau'
Tiba²seseorang masuk...
"Joshua?"kata Jungkook.Joshua datang ke arah Jungkook dan...
Dushh!!!
Jungkook lap darah ditepi bibirnya."Kau dah kenapa josh?kau tak nampak ke Eunhee tengah koma"kata Jungkook.
"Itu sebab kau gagal lindung kan Eunhee...kau b*d*h!"marah Joshua
Jungkook terdiam dan mengalirkan airmata.
'Kookie,Joshua salah...jangan dengar cakap dia.Kau tak salah semua ni salah aku....tolong aku kookie...'
"Kalau kau nak tau Jungkook masa kat funfair hari tu aku jumpa Eunhee menangis aku tak tau sebab apa...baik kau cakap sebelum aku bunuh kau!"marah Joshua
"Dia salah faham...aku terlanggar Chae kyung pastu aku tolong dia and aku nampak Eunhee dah lari tinggalkan aku"kata Jungkook.Menyesal sebab buat kau cemburu.
"Memang semua salah kau Jungkook!kau buat dia sakit hati and kau marah dia kau kata dia perempuan murahan kau mang suami yang jahat Jungkook!baik kau lepaskan Eunhee...biar aku yang bahagia kan dia"kata Joshua.
Jungkook tumbuk pipi Joshua."Jangan harap!langkah mayat aku dulu kalau kau nak Eunhee"
Nurse pun masuk kedalam wad."Encik²sila jangan menganggu ketenteraman Cik Eunhee..sila keluar"kata Nurse itu.
Jungkook dan Joshua pun keluar.Jungkook sempat mengucup dahi kau.
------
2 bulan kemudian...Jungkook macam biasa akan datang menjaga aku,
"Eun,saya rindu sangat kat Eunhee ...bangun lah...mian sebab buat Eun sakit hati mian sebab kata Eunhee perempuan...huh..."Jungkook menangis.Tiba²jari aku bergerak.
Jungkook terus panggil Dr.Jongsuk.Dr.Jongsuk pun datang dan memeriksa aku,
●●●
YOU ARE READING
Sad,Hate,Love[COMPLETED]
FanfictionMengisahkan seorang yeoja bernama Kim Eunhee yang baru pindah ke korea dan tinggal bersama oppa nya V.Seorang namja yang berlagak dan selalu berperangai byuntae bernama Jungkook telah hadir dalam hidup nya bila kedua ibubapa keluarga mereka menyatuk...