"Kookie!!!chakama!!!awak salah faham!"jerit aku dan mengejar Jungkook.Jungkook berhenti dari berjalan dan menoleh kebelakang.
"Tu se-sebenarnya abang ipar saya..Kim jong in"kata aku,Jungkook terus peluk aku."Mianhae"bisiknya ditelinga aki.
"Pewittt..jangan cemar kan mata aku weyy"suara seseorang.aku dan Jungkook menoleh ke suara itu...BTS...
"Diam arh kau hopie"kata Jungkook.
----------------
Ting~bunyi mesej masuk
To:Eunhee
From:JoshuaEun,esok dekat sekolah jumpa aku dekat bumbung sekolah tau..kau lambat aku cincang kau bagi anjing aku makan wahaha*evil laugh*
To:Joshua
From:EunheeKuang asam punya kawan..ye lah bye aku nak tido jalga~
To:Eunhee
From:JoshuaMimpi kan aku tau princess wahahaha just kidding...ok bye
Aku hanya mengelengkan kepala baca mesej itu.
Tok~Tok~Tok~
Aku terus buka pintu bilik aku.Jungkook terus tolak aku ketepi dan landing kan badan nya ke katil aki.
Aku dengan Jungkook still bilik berasingan tapi kadang²si Jungkook tu masuk bilik aku
"Yah!hancur katil kesygan ku wuhuhu"aku buat muka sedih.Jungkook hanya buat muka menyampah dan lompat²kat katil aku
"Yahh!!biskut!!arhhhhh katil ku!!!bersabar lah dengan makhluk yang melompat dibadan mu itu"kata aku sambil memeluk bantal kau.
Jungkook tarik tangan aku suruh join dia lompat².
"Jom!!!join oppa!!"apalagi aku pun join sekali si suami hahaha....
Selepas aku dan Jungkook penat terus korang tidur.
Keesokannya di sekolah...
"Oppa,pergi lah masuk kelas dulu Eunhee nak jumpa kawan"suruh aku pada Jungkook.Jungkook mengangguk dan tinggalkan akudi depan sekolah.aku terus berlari ke bumbung sekolah.Tempat aku,hyerin,BTS dan seventeen lepak.
Sampai saja diatas bumbung kau nampak Joshua yang tengah baring sambil memakai headphone.aku terus duduk sebelah nya.
"Mian lambat tadi ada kesesakan jalan raya"kata aku.Saja bagi alasan macam tu haha.
"Elehh nak tipu pun bagi lah alasan yang boleh ku terima"Kata Joshua.
"Ha!kau nak cakap apa?"soal aku
"A..aku..n-nak.."gagap betul si Joshua ni...
"Baik kau cakap cepat sebelum aku smackdown kau kat sini"ugut kau
"Sabo lerr aku malu ni.."kata Joshua.aku menjeling.
"A..aku-"
"Oh kawan yang ni rupanya"suara seseorang.Serentak aku dan Joshua melihat orang itu
YOU ARE READING
Sad,Hate,Love[COMPLETED]
FanfictionMengisahkan seorang yeoja bernama Kim Eunhee yang baru pindah ke korea dan tinggal bersama oppa nya V.Seorang namja yang berlagak dan selalu berperangai byuntae bernama Jungkook telah hadir dalam hidup nya bila kedua ibubapa keluarga mereka menyatuk...