Semua pandang kearah suara itu...EUNHEE POV
JUNGKOOK?!mata ku terus terbeliak macam nak terkeluar xD.
“Yah!Biskut mentah!kau ni kan tak habis²nak buli aku..sampai kat rumah aku kau datang..."marah ku dekat Jungkook.Omma appa dan kawan²nya hanya mengelengkan kepala melihat gelagat ku dan Si jungkook tu.
“Eh eh mangkuk ayun ni...omma appa aku ada kat sini aku datang jelah..lagi pun aku mana tau ni rumah kau..kalau aki tau dah lama aku selalu datang buli kau*sengih*"kata Jungkook.Aku pandang ke arah omma appa Jungkook.
“*bow*Annyeonghaseyo...Ni omma appa si biskut mentah ni kan..nama saya Kim Eunhee^^*ku memperkenalkan diri pada kedua orang tua Jungkook.
“Lawanya anak kamu ye Eunmi[Ommaku]"kata Pn.Jeon
“Haha tengoklah omma nya"*bangga diri*kata ommaku
“Eh eh Eunhee lagi cantik ok"kata ku*flip hair*
“Kau mangkuk ayun mana ada cantik...bagi aku beruk lagi cantik dari kau tau"kata Jungkook selamba
“JAHAT!Aku benci kau Jungkook!"marah ku dan naik ke atas.PAMMM~~~*Aku hempas pintu bilik*
Semua di ruang tamu terkejut dengan perangai kau.
“Sorry ye..anak saya ni suka merajuk"
Kata omma KU
“Ha Jungkook kamu pergi pujuk Eunhee tu,kamu yang bagi dia merajuk kan tadi"suruh Pn.jeon kat Jungkook.
“Asal pulak Jungkook!Tak nak lah!"kata Jungkook
“Jungkook!pergi cepat!jangan harap appa akan bagi kamu pergi pulau jeju dengan kawan kamu minggu depan"marah En.Jeon
“//Adoi appa ugut aku pulak//"
“Ye ye"Jungkook terus naik anak tangga dan pergi ke bilik kau.JUNGKOOK POV
Adoi haishhh aku jugak lah kena pujuk dia...Tiba di depan pintu bilik kau..
Tok tok tok
“Huii Eunhee,kau merajuk ke?ala..sorry lah aku terlepas cakap beruk tadi..jangan lah ambik hati"kata ku didepan pintu bilik kau.Tiba² Eunhee terus buka pintu dan gelak kuat...HAHAHAHAHAHA....
“Baik pulak eh kau sampai pujuk aku bagai..aku ingat kan kau ni hati batu tak tahu nak pujuk perempuan hahaha btw lawak arhh kau cakap cam tu"kata Eunhee sambil ketawa kuat.
Aku bengang aku terus tarik rambut nya
“Aku buat semua ni sb appa aku suruh kalau tak dah lama aku biar je kau ni"bisik ku kat telinganya.Dan pergi dari situ.
“//Tunggu kau Eunhee,nanti kita khawin aku kerja kan kau cukup2//"What?khawin?Tunggu chapter yg akan datang
//=cakap dalam hati
●●●
YOU ARE READING
Sad,Hate,Love[COMPLETED]
FanfictionMengisahkan seorang yeoja bernama Kim Eunhee yang baru pindah ke korea dan tinggal bersama oppa nya V.Seorang namja yang berlagak dan selalu berperangai byuntae bernama Jungkook telah hadir dalam hidup nya bila kedua ibubapa keluarga mereka menyatuk...