Tiga tahun kemudian......
"Appa!!! Jung hee...nak...aiskrim...tu"rengek anak kecil itu pada ayahnya.
"Jung hee sayang...kamu tak boleh makan aiskrim nanti sakit macam mana?aiskrim tu sejuk...semalam kan Jung hee dah makan aiskrim"kata omma nya.
"Urmmm tak mau kawan omma!!!urmm"anak kecil itu buat muka merajuk nya dan memuncungkan mulut.
"Biar lah Eun dia makan kesian oppa tengok princess appa seorang ni"kata Jungkook dan mencium pipi anak nya,Jeon Jung hee
"Tunggu sini ok..omma beli aiskrim..dah jangan merajuk nanti omma tak mau beli"pujuk kau kat anak kau.
"Yeay²omma baik...cayang omma"lantas Jung hee memeluk kau.Kau hanya tergelak.
"Appa tak sayang?"tanya Jungkook dan memuncungkan mulut.
"Hehe cayang appa"terus anak kecil itu memeluk Jungkook.aku terus pergi beli aiskrim.
-----------
"Sayang!!!jangan jalan laju²nanti jatuh kesian baby dalam perut tu"jerit Joshua sambil mengejar isteri nya yang jalan laju macam penguin itu haha...
"Aishh oppa yang lambat Mina nak makan aiskrim tu.."rengek Mina.Ya,sekarang Joshua dan Mina telah berkhawin atas kehendak mereka.Mereka bahagia.
Flashback>>>
AKu selalu membantu Joshua untuk lebih rapat dengan Mina dan dalam beberapa bulan Joshua dan Mina menjadi pasangan yang hot couple di sekolah.
"Oppa...oppa suka Mina?"tanya Mina pada Joshua.Joshua mengeleng.
"Tak..."Mina terdiam dan airmata bertakung dimatanya.
"Jadi selama ni kita couple hanya pura²?sampai hati awak buat saya macam ni?!awak masih suka Eunhee kan?!kan saya dah cakap dengan awak saya tak nak jadi yeochin awak semata²untuk awak lupakan Eunhee...Awak jaha-"belum mina menghabiskan ayat nya lantas Joshua mengucup rakus bibir Mina yang dari tadi pokpekpokpek...selepas kedua²nya memerlukan nafas Joshua meleraikan ciuman...
Airmata deras mengalir dipipi Eunhee,Joshua menyeka airmata itu menggunakan ibu jari nya dengan lembut.
"Saya tak suka awak tapi saya cinta awak...saya sayang awak dari diri saya sendiri"kata Joshua lembut dan memeluk badan kecil Mina.
"So sweet..hehe mian emosi sangat tadi"kata Mina dan tersenyum malu.
Joshua lepaskan pelukan dan duduk cara orang lelaki lamar perempuan(faham²kan?).Joshua mengulurkan sekotak cincin berwarna merah berbentul love.Joshua buka kotak cincin itu dan memakaikan cincin itu pada jari manis Mina.
"Will you be my lovely wife until we died???"
Mina mengangguk."I will"Joshua mengucup bibir Mina.
End Flashback>>>
"Eunheee"jerit Mina dan memeluk kau.Kau tercengang dan blur.
"Dugu?"Mina melepaskan pelukan."yah!!it's me Mina your bffsm"
"Hahaha patut lah lain perut tu macam badut"Mina hanya buat muka--,--
"Yo Joshua"Jungkook terus salam cara bro dekat Joshua.
"Perhh kau dah maju an..."kata Jungkook
"Ofcoures..sapa tak kenal ni Joshua hong ok..."
"Eleh....btw best tak first night?"kata Jungkok dan mengangkat kening..Aku terdengar terus meluku kepala Jungkook.
"Appo"
"Hahahaha..tu lah...perangai byuntae dia tak habis²"kata Joshua dan tergelaj besar.Jungkook menjeling tajam.
"Eleh dia jugak yang suruh aku ajar cara²tu masa haritu"kata Jungkook
Mwo?!!terus bulat mata aku dan Mina
"Apa oppa ni..."kata aku
"Betul ke oppa?"tanya Mina pada Joshua.
"Mana..ada..ini...tipu..."kata Joshua dan ketawa.
Tiba²suara Jung hee menangis ditaman itu...
Aku terkejut melihat anak aku yang terduduk dirumput sambil menangis kuat.aku dan Jungkook berlari mendapatkan anak aku tu.Jungkook mengendong Jung hee dan aku menepuk/membuang rumput dibaju Jung hee...
"Dah²jangan nangis...Jom appa beli aiskrim baru nak?"kata Jungkook memujuk Jung hee.Jung hee mengangguk.
"Kejap lagi kita beli dekat kafe uncle V ok"
Terus bersinar²mata Jung hee...
"Yeay boleh jumpa Tae rin unnie!!!"gembira Jung hee
"Kitaorang balik dulu ye Eunhee"pamit Mina.
"Oh ye minggu depan datang rumah birthday Jung hee "kata aku.
"Okok"
"Bro aku balik dulu"Jungkook mengangguk.
Oh tak lupa juga V dah berkhawin dengan Hyerin haha...dan baru dapat anak berusia sama macam Jung hee cuma Jung hee lewat 3hari jadi Jung hee panggil Tae rin unnie..pandai anak kau..oh biasa macam omma dan appa nya..cewahh..
Ending~
Amacam??best??
Tekan ⭐tu ok...
Gomawo....
Epilong nanti author post...
New ff coming...
YOU ARE READING
Sad,Hate,Love[COMPLETED]
FanfictionMengisahkan seorang yeoja bernama Kim Eunhee yang baru pindah ke korea dan tinggal bersama oppa nya V.Seorang namja yang berlagak dan selalu berperangai byuntae bernama Jungkook telah hadir dalam hidup nya bila kedua ibubapa keluarga mereka menyatuk...