SHL 14 Flashback About Chae Kyung~

352 23 0
                                    

“Oppa...oppa janji tau jangan tinggalkan chagi walau apapun terjadi ok"kata seorang yeoja pada Jungkook

“Ye oppa janji...kenapa cakap macam ni Chae kyung?"tanya Jungkook

“Saja..."Chae kyung kiss lips Jungkook.

Keesokannya...Di belakang sekolah...

“Adui...mana si Jimin ni..tadi suruh datang sini nk lepak ni batang hidung dia pun aku tak nampak"Tiba² seorang yeoja dn seorang namja datang ke situ.Yeoja itu tarik baju namja tu dan berscene kiss..Jungkook terkejut itu rupanya Chae Kyung dn RapMon?!!Jungkook terus menyorok di sebalik dinding...

“Oppa...oppa janji tau jangan tinggalkan chagi umm"kata Chae kyung manja pada RapMon.Rapmon senyum dan mengangguk.

Jungkook mengepal penumbuk.
“Tunggu kau Han Chae Kyung!Pabo yeoja!"

Keesokannya di rooftop sekolah...

Jungkook sedang tunggu seseorang.
“Ha apa dia kau nak cakap?"tanya Rapmon pada Jungkook.Jungkook terus tumbuk muka Rapmon.
“Kau sedar tak yang kau ni dah dipergunakan dengan si Chae Kyung tu"marah Jungkook
“Apa kau cakap ni?"Tiba²seorang yeoja tarik namja ke rooftop itu.Jungkook dn Rapmon menyorok disebalik meja di situ dn melihat Chae kyung berciuman dengan seorabg namja Leo.Jungkook dn Rapmon pandang antara satu sama lain dn terus bangun pergi ke arah Leo dn Chae kyung dn tumbuk,tampar senua lah huhu...

“Huh,perempuan murahan!"marah Rapmon
“Menyampah aku tengok kau ni...suka mempermainkan namja...jijik aku tengok kau"marah Jungkook dn Rapmon pun beredar dari situ.
“//Tengoklah..aku balas dendam kat korang dua nanti//"

Sejak peristiwa itu BTS mempunyai undang²baru pada BTS iaitu

    TIDAK AKAN PERNAH JATUH CINTA PADA YEOJA DI SEKOLAH ITU SELAGI BELUM HABIS SEKOLAH...

Pertama kali bagi Jungkook bertemu dengan Kim Eunhee dia sudah jatuh cinta pada yeoja itu..tapi disebabkan kawan nya lagi penting dia akan cuba buang perasaan itu dengan membuli Eunhee selalu...

●●●

Sad,Hate,Love[COMPLETED]Where stories live. Discover now