“Ta..tapi cikgu stor ni..."belum aku habis cakap ada seorang namja datang dan orang tu JUNGKOOK?!
“Annyeonghaseyo Seosaengnim..."Jungkook bow,
“Ye jungkook sshi?ada apa?"tanya Mr.Lee pada Jungkook
“Saya datang nak bagitau sesuatu kalau boleh saya nak tolong Eunhee kemas stor sukan ni lagipun saya tak ada kerja boleh kan cikgu?"kata Jungkook.Mata aku terus jadi bulat dan terkejut.
“Baiklah...nasib kamu ni Idol saya hahaha..nanti saya nak autograf kamu ye"kata Mr.Lee.Aku apalagi kaku macam patung sebab tak faham apa yang diaorang cakap kan.
“Haha ok"Di dalam bilik stor sukan
Aku dengan Jungkook diam,senyap.
“Kau ni tak reti cakap terima kasih ke?aku nk tolong kau ni"kata Jungkook
“Jung..Jungkook sshi..neo nuguya?"Jungkook gelak kuat sb soalan aku tadi.
“Eh kau tak kenal aku ke hah?!aku kingka kat sekolah ni"katanya
“MWO?!hahahahahahaha"aku gelak terbahak²cam orang gila.Jungkook bengang dia terus tolak kau ke dinding.Tangan kanan dan kiri nya didinding.Aku Terperangkap!.
“Sambunglah gelak lagi*dekatkan muka dengan muka aku*"
“A..aappa awakk-..."belum habis cakap lagi Jungkook kucup bibirku.Aku cuba untuk tolak dia tapi dia tak bergerak pun dia sedang galak mengucup bibirku...Dia terus leraikan kucupan itu dan dia undur ke belakang...Aku hampir menangis dengan apa yang dia buat kat aku tadi...
“Aku paling pantang kalau ada orang gelak kan aku"katanya dengan suara yang tegas
“Awak!!!!!!!!awak curi my first kiss!!!!!Jungkook!!!!!!!!"jerit ku
“Ye ke first kiss?hahaha bagus lah aku orang yang pertama rasa..."kata Jungkook selamba
“Yahhhh!!!"Aku ambil bola dan baling ke arahnya.Bola itu terkena pada kepalanya
“Appo!!!Yahh!!"jeritnya kesakitan.Aku hanya jelirkan lidah.
“Cepatlah kemas"katakuSedang²korang berdua kemas stor sukan itu tiba²ada bunyi orang kunci pintu dari luar Klickk..Aku terus ke arah pintu aku cuma pulas tombol pintu tapi telah dikunci.
“Yahh bukak!!!!"Aku tendang pintu tu.
“Aishh sapa yang kunci pintu tu!!!"marah Jungkook
“Macam mana ni?!"
Aku tengok jam tangan aku rupa²jam pukul 5 petang!!!patut lah sb kerani sekolah kunci semua bilik!!!
“Jungkook kau bawa fon tak?"Jungkook mengeling.
Aku terus terduduk.
“Macam mana ni?V oppa!!!!jebal tolong saeng!!"aku meraung,menangis.Jungkook terus peluk aku.
“Mian,ni semua sb aku"katanya
“Memang!semua salah kau"Aku pukul²dadanya sambil nangisJungkook meleraikan pelukan.Dia mengesat pipi aku yang basah dek air mata.
Jam sudah menunjukkan 7 malam...Aku tertidur di bahu Jungkook.
JUNGKOOK POV
Eunhee tertidur di bahu aku.Mukanya aku pegang.Aku pegang alis,mata,pipi,hidung dan akhir aku usap bibirnya.Aku teringat peristiwa aku kiss dia tadi.Aku rasa aku dah jatuh cinta dekat Eunhee.
“Urmmm"dia kesejukan...Aku kesian tengok dia kesejukan aku buka satu persatu butang kemeja sekolah aku,aku pun peluk badan kecil Eunhee.Badan aku panas jadi aku peluk badan Eunhee yang nampak sejuk itu,Tiba²...pintu bilik stor di buka
●●●
YOU ARE READING
Sad,Hate,Love[COMPLETED]
FanfictionMengisahkan seorang yeoja bernama Kim Eunhee yang baru pindah ke korea dan tinggal bersama oppa nya V.Seorang namja yang berlagak dan selalu berperangai byuntae bernama Jungkook telah hadir dalam hidup nya bila kedua ibubapa keluarga mereka menyatuk...