Keesokannya...
Aku dan Jungkook keluar dari bilik serentak,Aki pandang Jungkook,Jungkook pandang aku.aku terus mengalihkan pandang dan terus turun ke ruang tamu+duduk dekat sofa+menghadap tv.Jungkook hanya ikut aku dan duduk disebelah aku
"Eun"Jungkook panggil aku
"......"aku hanya buat²tak dengar
"Eunhee"panggilnya lagi
"......"masih tiada respon dari aku
"Chagi~"
Aku terus pandang Jungkook dan buat mata O.o
“Haha panggil chagi baru pandang,kalau macam tu aku panggil kau Chagi~~~"
Aku pukul lengan Jungkook."Pabo!"aku memuncungkan mulut dan menghadap tv balik.Jungkook peluk bahu aku
“Jom..."bisik Jungkook ditelinga aku dengan suara mengoda
Aku telan air liur.'Jom apa?omma!eunhee takut dengan mamat byuntae ni wahhhhhhh'bisik hatiku
"A-apa y-yang Jom?"muka ku dah merah.
“Jom...BELI BARANG DAPUR LAH"jerit Jungkook ditelinga aku
"Aishhhh..pekak telinga aku nanti"marah aku.
Jungkook ketawa."Dah cepat Jom"
------
Skip>>>Supermarket Seoul...Jungkook tolak troli akupulak ambik barang².Sampai ditempat daging.
●●●
“Jungkook,kita makan ayam nak malam ni?"tanya kau pada Jungkook.
Jungkook hanya mengangguk.Tengah²kau ambil daging tiba²ada satu tangan pun ambil daging yang sama.Jadi tangan kau dan dia berpegangan.Kau pandang orang itu JOSHUA?!
“Ehemmmm"Jungkook berdehem.Kau dan Joshua lepas tangan.
“Eh eunhee...jungkook?haha korang buat apa kat sini?"
'Apa punya soalan lah dia ni'dalam hati kau.
“Cuci jamban"kata Jungkook selamba.Kau pukul lengan Jungkook.
“Beli barang dapur.Awak pulak?"tanya kau pada Joshua
'Dengan suami kau-aku,dengan orang biasa saya-awak.'dalam hati Jungkook
"Beli barang jugak.Ummm ok lah saya nak balik dulu bye Eun,Jungkook"Joshua pun pergi dari situ.
Kau hanya menjeling Jungkook dan terus jalan kedepan.
"Yah chagi jangan jalan laju sangat"Jungkook pun kejar kau.
-------
Someone POV
"Hahaha Jungkook dah khawin?bagus...aku ada rancangan baru untuk hancurkan Jungkook dan bini dia haha"kata seorang yeoja dengan muka yang seram haha.
"Kau!kau jangan sesekali sakit kan Eunhee!aku sayang dia!kalau aku tahu kau buat dia cedera aku tak kan ragu²akan bagitau omma dan appa kau"kata seorang namja.
"Ok,apa kata kau tolong aku dapat kan Jungkook dan hancurkan dia.Kalau kau tak dapat tolong aku tak teragak²akan bunuh Eunhee kau tu hahaha"kata yeoja itu.
"Hmmm..ok ini sebab aku risaukan Eunhee..mian Jungkook sshi"
Bersambung~
Omo!sapa yeoja and namja tu?nak tau?baca part seterusnya...
YOU ARE READING
Sad,Hate,Love[COMPLETED]
FanfictionMengisahkan seorang yeoja bernama Kim Eunhee yang baru pindah ke korea dan tinggal bersama oppa nya V.Seorang namja yang berlagak dan selalu berperangai byuntae bernama Jungkook telah hadir dalam hidup nya bila kedua ibubapa keluarga mereka menyatuk...