Part ni panjang sikit...
"Ah bosan nya...."rungut Suga
"Korang,Jom pergi funfair?"kata J-hope.Semua member BTS pandang J-hope.
"On je!"kata mereka serentak sambil tergelak.
"Kalau kookie ajak Eunhee boleh?"tanya Jungkook
"Bagus jugak kalau ada Eunhee,bising sikit mulut dia kan murai"kata Jin
"Ehemm²hyung...abang dia ada ni kat sini"kata V.
Semua ketawa."Dah jom"kata Rapmon.
Bts dah buat peraturan baru pasal'Member bts tidak boleh bercinta'.Sekarang peraturan nya'Bercinta dengan syarat member lain pun kenal dan rapat dengan yeoja itu'.Ini semua pun sebab mereka kena ceramah dengan Eunhee dan Hyerin di pantai dua minggu lepas.Nak tau macam mana diaorang kena ceramah?
Flashback>>>di pantai
BTS,Kau dan Hyerin pergi berkelah dekat pantai.
"Pewiitt...ada awek seksi tu"kata J-hope yang dari tadi pandang yeoja seksi disitu.
Kecepuk!!!(bunyi kepala dipukul)
"Appo!apa ni hyung sakitlah"kata J-hope sambil pegang kepalanya.
"Jaga mata kau tu jangan sampai tercemar dengan yeoja tak cukup kain"bebel Jin.
"Korang semua ni tak ada yeochin ke?"tanya Hyerin pada mereka.BTS terdiam.
"Nampaknya aku cakap dengan batu lah ni"kata Hyerin lagi.
Aku hanya menepuk belakang badan Hyerin."Tulah kan Hyerin kita ni berkelah dengan batu berupa manusia huhu sodeh²"kata aku sambil buat muka menangis.
"Aku campak jugak korang dua ekor dekat laut"kata Jungkook geram
"Batu biskut dah hidup balik lah hahaha"kata aku sambil jetawa diikuti hyerin.BTS hanya bagi jelingan maut dekat aku dan hyerin.aku dan hyerin terus diam.
"Lepok jugak korang dua nanti"kata V
"Kitaorang semua SINGLE"kata Rapmon
"Biar betik kau Monster?"tanya akusebab tak percaya
"Betul lah"kata Jungkook.
"Aku ngak percaya kata²mu"keluar dah bahasa indo Hyerin.
Aku dan hyerin gelak lah cam orang sawan.
Jin baling kuali dekat korang dua.aku dan hyerin diam.
"Kitaorang tak nak bercinta sebab..."mereka pun cerita pasal Chae kyung.
"Bangang nya Chae kyung tu"kata aku.
"Korang pun tak payah lah sampai tak bercinta pasal chae kyung tu.Biar lah peristiwa.Korang buka buku baru"kata Hyerin.
"Yeoja sama je semua"kata Jungkook
"Pabo!yeoja tak semua peragai macam tu.Macam aku ngan hyerin kitaorang ni setia tau"kata aku.
"Ok,contoh lah antara korang ni dah jumpa yeoja yang korang cinta tapi disebabkan pasal chae kyung tu and peraturan kejam yang korang cipta tu.Kalau korang tetap lagi dengan peraturan tu sampai tua lah korang tak pernah bercinta dan disayangi...korang patut ubah balik tanggapam koranng terhadap yeoja.Korang kena rapat dengan yeoja itu baru lah boleh tau perangai sebenarnya.Macam aku ngan hyerin"ceramah aku.
Bts mengannguk."Kita boleh bercinta"kata Rapmon.
"Yeay!!!"sorak mereka.
End Flashback<<<
Di funfair...
Tengah²aku dengan Jungkook main kejar²tiba²Jungkook terlanggar seorang yeoja.Yeoja itu terjatuh dan Jungkook tolong yeoja itu bangun.Perasaan cemburu dah menakluki dihati kau.aku terus tinggalkam Jungkook dan yeoja itu.
Jungkook nampak aku dah lari dari situ.
"Cik gwenchana?"tanya Jungkook.Yeoja itu pandang Jungkook.
"Chagi"kata yeoja itu.Jungkook terkejut.
"Cha..chae kyung?!"kata Jungkook.BTS semua pergi kearah Jungkook dan Chae kyung."CHAE KYUNG!"jerit mereka.
"Apa kau buat kat sini yeoja gila?!"marah Rapmon.Chae kyung hanya ketawa."Tunggulah korang aku akan hapuskan korang haha"Chae kyung pun beredar dari situ.
"Mana Eunhee?"tanya Hyerin.Jungkook terus mencari Eunhee.
EUNHEE POV
Aku tinggalkan Jungkook dan aku terus berlari ke permainan roller coaster.Air mata aku tak habis²mengalir.Secara jujur nya aku dah mula cintakan Jungkook.Tengah²aku jalan aku terlanggar seorang namja.
"Cik gwenchana?"tanya namja itu padaku.Aku hanya mengangguk dan mengangkat muka.Namja itu ialah JOSHUA!.
"Eun?knp nangis ni?"Joshua mengelap air mata aku dengan ibu jarinya
Tiba² Jungkook datang dan tarik lengan aku
"Josh,please jgn kacau bini aku"Jungkook terus tarik aku dan pergi dari situ.
'Jungkook,kau patut jaga Eunhee bukan sakit kan hatinya...tunggu kau aku akan dapat kan dia'dalam hati Joshua
------
"Sa..sakit lah lepaskan lah"Jungkook terus lepaskan pegangan itu.
"Kau ni memang gatal kan dengan lelaki..tak cukup aku Joshua pun kau nak..dasar perempuan mu-"belum Jungkook habis cakap kau tampar pipi nya
Pang!
"Aku bukan perempuan macam tu...Jungkook..kau tak faham perasaan aku...aku benci kau"aku menangis dan lari keluar dari funfair itu.
BOMMMMMM....
●●●
YOU ARE READING
Sad,Hate,Love[COMPLETED]
FanfictionMengisahkan seorang yeoja bernama Kim Eunhee yang baru pindah ke korea dan tinggal bersama oppa nya V.Seorang namja yang berlagak dan selalu berperangai byuntae bernama Jungkook telah hadir dalam hidup nya bila kedua ibubapa keluarga mereka menyatuk...