Someone POV
"Hahaha padan muka kau Eunhee...ni baru permulaan lepas ni kau lagi sakit hahaha"kata seorang yeoja di dalam sebuah kereta di luar sekolah.
Tiga orang yeoja datang ke arah nya."Chae kyung kitaorang belasah si Eunhee tu"kata Minhi kawan baik Chae kyung."Good nah upah"Chae kyung hulurkan sampul berisi wang.Yelah anak CEO syarikat terkenal di korea.
"Plan B bermula"katanya.
Balik sekolah...aku dan Jungkook berjalan keluar dari sekolah sama²aku hanya diam kan diri sejak peristiwa kena buli tadi.Tiba²...
EUNHEE POV
Tiba²seorang yeoja peluk lengan Jungkook.Aku dan Jungkook terkejut.Hati aku macam tercucuk²ngan pisau .
"Oppa,malam ni pergi rumah chagi tau.Kita sambung pasal haritu"kata yeoja itu pada Jungkook.
Sambung apa?rumah?Jungkook dengan dia?apa ni?Jungkook curang?
"Apa kau cakap ni ?Chae kyung aku ngan kau dah tak de pape...kau bla...aku dah khawin pabo!"marah Jungkook pada Chae kyung.Chae kyung hanya senyum sinis.Chae kyung tarik kolar baju Jungkook dan cium bibir Jungkook di depan AKU!Jungkook tolak Chae kyung hingga dia jatuh.
Aku tak tahan lagi!aku terus lari dari situ...aku lari sejauh²nya...Hati aku sakit...sakit....
Akhirnya aku berhenti di taman yang jauh dari sekolah dan rumah.Aku nak tenang kan fikiran aku.
End POV
Sudah jam 6 petang aku masih tak dapat jumpa Eunhee.Jungkook tahu kau sakit hati sebab tadi.
'Eun ,mana kau???'
"Kookie,dah nak malam dah ni...aku rasa kita kena report polis..."kata Jin
"Tapi hyung belum 24 jam lagi...tunggu 12 malam nanti baru 24 jam"kata Jimin
"Kookie,kau dah pergi rumah orang tua Eunhee?mungkin dia ada kat sana ke?"kata Rapmon.
"Belum,aku takut Eunhee tak de kat sana and nanti family dia risau"kata Jungkook
"Baik diaorabg tau dari tak tahu...dah jom gi rumah En.Kim"kata Rapmon.Mereka pun pergi ke pergi ke rumah En.Kim appa aku
-------
"Kenapa sampai hilang?tak kan Jungkook tak tahu dia pergi mana?kalau dia kena culik macam mana?"marah omma aku kat Jungkook.Ye,kau tak ada di rumah orang tua aku
Jungkook terdiam."Mian omma...ni semua salah Jungkook"kata Jungkook.
"Pn.Kim sebenarnya..."Rapmon cerita dari A-Z pada mereka.
"Dah jom kita cari Eunhee"kata En.Kim.
Ting~(bunyi mesej masuk)
From:Unknown
To:JungkookIsteri kau ada kat aku.Kalau kau nak dia selamat kau datang kat sini ****xxxx.Kau jangan sesekali report polis aku nak kau sendiri datang sini.Sebelum isteri kau aku BOMMM!
"Eunhee kena culik"kata Jungkook.Mereka semua terkejut."BWO?!"Jungkook tunjuk kan mesej itu pada mereka.
"Saya pergi selamat kan Eunhee.."Jungkook terus lari keluar dan pergi ke lokasi itu.
●●●
YOU ARE READING
Sad,Hate,Love[COMPLETED]
FanfictionMengisahkan seorang yeoja bernama Kim Eunhee yang baru pindah ke korea dan tinggal bersama oppa nya V.Seorang namja yang berlagak dan selalu berperangai byuntae bernama Jungkook telah hadir dalam hidup nya bila kedua ibubapa keluarga mereka menyatuk...