Epilog (Ehem sikit)

389 16 2
                                    

Saenggilchukahamnida...~
Saenggilchukahamnida...~
Saenggilchuka Jeon Jung Hee...~
Saenggilchukahamnida...~

Jung hee telah masuk umur 4 tahun.Aku mengucup pipi kanan Jung hee dan Jungkook di pipi kiri Jung hee.(awww best nyaxD)

Selepas majlis hari jadi Jung hee...

"Jung hee...jung hee dah beli hadiah buat jung hee"kata aku.

Terus bersinar²mata Jung hee bila nampak bilik nya bercat pink itu dan banyak koleksi barbie baru.

"Omma!!!barbie!!!yeay!!"lantas Jung hee cium pipi aku,aku hanya tergelak kecil.

"Ehem...ehemm.."

"Eh appa"lantas Jung hee berlari kearah Jungkook dan mendepakan tangan nya tanda meminta gendong.Jungkook terus mendukung Jung hee.Jung hee mencium pipi Jungkook.

"Gomawo appa"eyesmile Jung hee sungguh comel bila senyum dan mempunyai gigi rabbit macam appa nya JungkookxD

"Tapi...Jung hee tak nak barbie dah..Jung hee dah besar..."kata Jung hee.

"Kenapa tak nak pulak?bukan Jung hee suka barbie ni ke?"tanya kau.

"Jadi,Jung hee nak hadiah apa?biar omma dan appa bagi apa je yang Jung hee nak.."kata Jungkook.

"JUNG HEE NAK ADIK!!!"jerit Jung hee dan tertawa.Mata aku membulat dan Jungkook memberi kan smirk dekat aku(omo!!)dan mulut nya berkata this-tonight-you're-mine.

Aku menelan air liur dan bulu roma naik meremang....

Malam...di bilik aku dan Jungkook.(perlu ke author buat +18???tapi sikit jelah eh..haha author masih tak matang lagi haha)

"Yahhh!!!chagi!!!cepat lah jom tidur...dah jam 12malam ni..."kata Jungkook.aku didalam tandas takut nak keluar.

"Oppa tidur lah dulu...chagi nak..nak...nak ha nak mandi!!!panas ni!!!"haha alasan aku.Jungkook mengeluh dan membuat senyuman nakal.

"Ok...oppa tutup lampu tau"kata Jungkook.aku menghela nafas lega kerana malam ini aku tidak di terkam oleh suamiku u si biskut byuntae tu haha.

Selepas melihat dari celah pintu tandas bilik aku dah gelap aku terus buka tombol pintu dan keluar dari bilik air.aku hanya memakai night dress berwarna pink atas lutut boleh lah sexy jugak.

Tiba²seseorang memeluk aku dari belakang....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Jangan harap chagi dapat lari...oppa dah lama tunggu saat ini...we will do new child babe"bisik Jungkook ditelinga aku dan mengucup leher ku meninggalkan love bite.

Aku dah blushing+meremang bulu roma+takut

"O-oppa...Eun-eun hee-"belum aku habis cakap Jungkook menolak aku ke katil dan dia on top aku.Membulat mataku.

"I"Jungkook mengucup dahiku.

"Love"di kedua²mata ku

"You"dihidung kak.

"So"di kedua²pipi akuu.

"Muchhhh"dan akhirnya dibibir mungkil aku.Lama.

Aku menolak muka Jungkook kerana kehabisan nafas.

"I love you too....you are my pervert husband hehe"kataku,Jungkook smirk.

"Are you want me to show my manly right now chagi?"Jungkook smirk.

"NOOO!!!!!!!!!!!!!!!"jerit aku.Jungkook terus mengucup bibir aku..lama dan.....ak membalas...

Ciuman Jungkook dileher akuu telah membuat ku kegelian.

"Oppa..jangan...lah....."Jungkook mengucup bibir aku dalam supaya dapat meneroka bibir aku sepenuh nya(Tolong aothor harus sambung ke?ok sambung haha)

Tangan aku melingkari leher Jungkook.Tangan Jungkook mula mengusap belakang badan aku lembut.

Dan....

Bla....

Bla...

Bla.....

Selepas..........

Aku dan Jungkook tidur berpelukan(kyaaaa!!!!omo)

"Thank you because you come to my life and make my life happy with you chagi..."bisik Jungkook dan mengucup ubun-ubun aku.

"Oppa please stop...chagi want sleep now i'm so tired ummm"aku terus menyembamkan mukaku  didada Jungkook.

Jungkook pun turut dibuai mimpi bersama aku

The End~

●●●

Sad,Hate,Love[COMPLETED]Where stories live. Discover now