♡Truth or Dare♡
Sehun: Whattt!!!!!!Mana kau tau ni??
(mereka semua terkejut kerana Sehun suka berahsia)
Luhan: Kalau kau x nak bagitau,biar aku yang bgitau..
Sehun: Okay fine!!!aku beritahu..(Luhan tersenyum)
Luhan: Erm..tau pun takut...
Sehun: Sebenarnya...sebenarnya...sebenarnya..(Sehun tergagap2 untuk memberitahu kawan-kawannya..)
Yuju: Sebenarnya apa Sehun??kau ni lambat lah...
Luhan: Syhhhhhh!!!!Sabar Yuju...kita dengar dulu penjelasan daripada Sehun..
Yuju: Nae...mianhae Sehun...
Luhan: Cepatlah Sehun...time is running...kalau kau lambat aku yang akan beritahu diorang..
Sehun: Sabar lah Luhan aku nak cakap lah ni...
(Luhan tersenyum jahat)
Sehun: Mianhae Jungkook..(Sehun tiba2 minta maaf pada Jungkook)
Jungkook: Waeyo??
Sehun: Sebenarnya Shin B tunang aku..Tapi aku x suka dekat dia..Parents aku yang aturkan semua ni. .Mianhae Jungkook...sebenarnya aku x nak pun dekat dia...
Jungkook: It's okay Sehun...mungkin Shin B bukan cinta dan jodoh aku..aku aje yang tergila-gilakan dia tu...kau tak bersalah pun Sehun..
Sehun: Mianhae Jungkook...kalau dari awal aku tau kau suka dia,aku takkan dengar ckap ayah aku..aku tak ada niat pun nak buat kau terasa...mianhae...
Jungkook: Gwenchanayo Sehunnie...aku tak terasa pun...and aku tak marah pun dengan kau...kita kan chingu..
Luhan: Ok..jngan stress sangat...Budak Shin B ni kena bagi pengajaran sikit...Baru dia sedar..
Chanyeol: Sekarang giliran aku pula..Aku pilih 'dare' sebab aku tak nak jadi mcam korang..Merumitkan keadaan je..Cepat Luhan,aku nak buat apa??
Luhan: X sabar nampak...Okey..kalau macam tu,aku bagi kau yang adventure sikit..Ingat tak pasal samseng yang kejar kita tadi??
Chanyeol: Ingatlah..Waeyo??Kau nak aku belasah diorang ke??
Luhan: Lebih kurang macam tu lah..Tapi yang ni lain sikit..Aku nak kau pergi check out diorang..Aku rasa diorang masih berkeliaran kat luar tu..As a proof,I want u to snap a picture of them..Can you???
Chanyeol: Luhan!!Mana kau dapat semua idea yang merepek ni??kat luar tu dah lah gelap...tak ada lampu...macam mana aku nak ambil gambar samseng2 tu??
Luhan: Entah...Aku pun x tahu...Yang penting seronok ..pandai2 kau lah nak buat macam mana biar kat luar tu ada lampu...
Baekhyun: Hekeleh kau ni Chanyeol..apa susah kau suluh aje lah torchlight yang ad kat phone tu...kan terang...
Luhan: Entah dia ni...
Chanyeol:Kurang asam punya budak...Kau seronok,aku merana..kau tau tak??
Luhan: Tak kan takut kot???
Chanyeol: Takut???mana ada..Aku cuma....aku cuma...Ok lah...aku pergi skarang...aku akan buktikan kat korang semua yang aku bukan penakut...
(Chanyeol terpaksa mengalah kerana takut rakan2nya yang lain tahu yang dia ni sebenarnya penakut)
Tiba2....
Chanyeol: Ishhh!!!!
♡To Be Continue♡
#Apakah yang akan terjadi??
#Jangan lupa baca Chapter 14
#Mianhae x best and pendek
#Fanfic by Dhia_Taehyung_Arts_Work
YOU ARE READING
"Truth Or Dare??" [COMPLETE]
HorrorCome and read my ff... Cast : Kim Taehyung BTS as V Choi Yuna GFRIEND as Yuju Xi Luhan as Luhan Byun Baekhyun EXO as Baekhyun Yoon Bomi APINK as Bomi Park Chanyeol EXO as Chanyeol Jeon Jungkook BTS as Jungkook Oh Sehun EXO as EXO Hwang Eunbi GFRIEND...