♡Chapter 2♡

416 22 0
                                    

♡TRUTH OR DARE♡

*Sesampainya mereka berempat di hadapan kelas 5 Angel*

Chanyeol,Sehun: Annyeong..

Baek,Bomi,Yuju and V: Annyeong Chanyeol...Annyeong Sehun..

Chanyeol: Lambatnya korang datang hari ni...biasa korang berempat lah yang paling awal sampai...(perli)

Yuju: Amboi kau Chanyeol...perli kitorang nampak...kitorang ad masalah lah pagi tadi..dah lah kereta appa aku rosak lepas tu perlu tunggu pulak mamat dua orang ni...maunya tak lambat..

V and Baek: Hehehe..mianhae Yuju..kalau menyusahkan tadi...

Yuju: Ehh!!mana Jungkook??dari tadi aku cari dia tak nampak pun...

Sehun: Ohh..Lupa nak cakap...Jungkook tak datang hari ni..sebab dia perlu ikut parents dia ke Australia buat apa entah...aku pun tak tau...

Yuju: Ouhhh!!

Bomi: Ehh!!Jomlah masuk kelas..Miss Chorong dah nak sampai dah tu..

(Mereka berenam duduk di tempat masing2..V duduk sebelah Yuju di tengah2 kelas barisan hadapan..belakang V and Yuju,Bomi and Baekhyun..tepi Bomi and Baekhyun tempat duduk Sehun and Chanyeol..)

V: Annyeong Miss Chorong (ketua kelas 5 Angle)

Miss Chorong: Annyeong..erm...Siapa tak datang hari ni???

Sehun: Jungkook and Luhan..

Miss Chorong: Jungkook??dia pergi mana??

V: Ikut parents dia pergi Australia..

Miss Chorong: Ouhh...ni si Luhan ni pergi mana??dah lama tak datang sekolah ni??dia sakit ke??

Bomi: Entahlah...esok datang lah tu Miss Chorong...

Shin B: Ponteng kot...dia kan memang suka ponteng..harap muka je handsome..perangai kalah hantu jebon..

Chanyeol: Ehh Shin B...kau ckap tu baik2 sikit eaa...Luhan tu kawan kitorang..tak mungkin dia ponteng...kan aku cili mulut kau tu baru kau tahu...

Yuju: Entah...macam lah dia tu baik sangat tak pernah buat salah..

Shin B: Kau apasal!!!!

Miss Chorong: Ehh!!Dah lah jngan nak gaduh...hal kecik pun korang boleh bergaduh..macam budax2 je lah korang ni..baik pelajar2 buka buku teks Matematik m/s..(bla bla bla)

Semua murid: Nae Miss Chorong...

Miss Chorong: Baiklah..perhatian..saya baru dapat pengumuman daripada Pengetua bahawa kamu semua akan menduduki exam akhir bulan ni...jadi saya berharap kamu semua membuat persediaan awal ye..

Gfriend: What Miss Chorong???no!!!!

Bomi: Hekeleh korang ni...Gedik je lebih...exam je kot..bukan suruh kau terjun bangunan ke apa ke...

Eunha: Kau diam miss cerewet...Ni bukan hal ko...

Shin B: Miss Chorong mana sempat nak study..kitorang dah plan dah nak pergi shopping akhir bulan ni...

Miss Chorong: Kan shopping tu boleh pergi bila2 masa je..kenapa perlu pergi akhir bulan ni jugak??

Yerin: Sbb masa akhir bulan lah banyak duit..betul tak guys???

Gfriend: Betul3...

Miss Chorong: Ikut suka hati korang lah...kalau korang tak nak belajar pun takpe...Miss Chorong tak rugi apa2...

Bomi: Betul tu Miss Chorong..

Umji: Kau asal??

Miss Chorong: Dah2 lah korang bergaduhnya...pening kepala saya dibuatnya...hal kecik suka sangat diperbesarkan...

Bomi: Dia yang mula dulu Miss...

Yerin: Hekeleh..kau tu yang mula dulu...dari tadi lagi...

Bomi: Kau memang nak kena dengan aku...

Baekhyun: Sabar Bomi...

Yuju: Bomi...bawa bertenang...jangan layan sangat diorang tu...sabar ye..

Bomi: Nae..

(Habis kelas,Miss Chorong pun keluar..)

♡To Be Continue♡

#Apakah yang akan terjadi??
#Jangan lupa baca chapter 3..
#Mianhae x best and pendek
#Fanfic by Dhia_Taehyung_Arts_Work

"Truth Or Dare??" [COMPLETE] Where stories live. Discover now