Geçti Özlemim,
Bitti sevdam
Ömür boyu sürecek mutluluk buraya kadar.
Yazdığım her mısra artık bir hiç.
Yepyeni bi sayfa,
Masmavi bir gökyüzü,
Tertemiz kirletilmemis yürekler,
Ve her şeyden uzak bir başlangıç.
Mutluyum...
Ozlemiyorum, sevmiyorum.
Hüzün yok, güz yok, kalp acısı yok,
Teselliye ihtiyacım artık yok.
Evet çok mutluyum,
Geceler boyu aglamiyorum,
Düşünüp Ozlemiyorum,
İçim acımiyor,
Kalbim sizlamiyor,
Gözyaşlarım akmiyor.
Unuttum...
Tamamen herseyi.
Sil Baştan yeniden başladı hayat,
Nefesim kesilmiyor,
Şu kalbim acı çekmiyor artık.
Aynaya bakıyorum,
Nefret etmiyorum kendimden
Boşverdim hayalleri,
Bakmıyorum pencereden,
Geldi o biliyorum demiyorm,
Hatırlamıyorum geçmişi,
O kim tanımıyorum,
Ben kimim biliyorm.
Unutuyorum...
Bana ait olmayan ya da benden çalınan onca yılları...★ Günler geçiyor hemde çok çabuk. Hersey unutuluyor mutlu oluyor insan.Bende çok hüzünlü yazmışım siirlerimi. Kimse için yazmadım zaten yaşadıklarımi içimden geçenleri dışarıda gorduklerimi duyduklarımi ve duyacaklarimizi yazdım. Yaşamadan yazdım. Hani siirler birine hitaben yazılır ya ben yıllara hediye ettim. Çok şükür yaşamadım o acıları nerde üzüldüm yazdım, ne zaman ağladım yazdım. Yaşadıklarımi değil yaşayacaklarimizi yazdım. Çok küçük Şeyler için üzüldüm icimden gelenleri yazdım silemiyorum şiirleri neden mi çünkü acı cekmedim ama yıllar geçtikten sonra okuyup bugünleri hatırlayabilirim. Siirlerim ya da diğer Lakaplarıyla bebislerim :) onlar benim kimsenin değil yazmamda kimseye çünkü kimse değmez onlara. Başkaları için acı çekip mısralarima yazık edemem. Şiir basit değildir. Herkese yazmam su zamana kadarda yazmadım. Ama süpriz bölümde ithaf edecegim siirim var. İçimdeki şu yükü attım. Şiirler benim Siirlerimi kimse için yazmammm. Mısralarima kimseyi değer goremem. Sizleri çok seviyorum. Yorumlarınızı özel olarak istek eleştiri begeni herseyi kabul ederim. :)
SONRAKİ ŞİİRDE GÖRÜŞMEK ÜZERE♥♥♥♥♥♥♥♥