Cap. 1

685 28 2
                                    

Zayn Malik are tot ce isi doreste de la viata: faima, o cariera de succes si o familie minunata. Iubit si invidiat de multi, nimic nu il opreste din a-si petrece viata la maxim. Iubita sa Bella Thorne cu parul ca un foc, il iubeste extrem de mult. Si desigur are un prieten minunat Harry Styles, prieteni de la 5 ani. La aniversarea Bellei, ea si cu mine am hotarat sa petrecem acasa doar noi doi. M-am imbracat intr-un sacou din catifea rosie, o camasa alba si un papion rosu, iar Bella intr-o rochie rosie, scurta si mulata. Am inceput sa deschidem toate sticlele de baut. Am inceput sa ne intrecem care rezista mai mult. Douazeci si doua de halbe cu bere se duse pe gat. Am baut pana m-am facut manga, ma tineam de Bella ca sa pot merge. Am inceput a-mi da incet sacoul si papionul jos, incet, incet, am inceput sa-mi deschida camasa, mi-am dat pantalonii jos, dar boxerii i-am lasat sperand ca o sa vrea ea sa-i dea jos. Ma intind in pat si-i propun Bellei sa vina langa mine, mi-a acceptat propunerea si am inceput sa o pipai pe coaste, incercand sa-i dau rochia jos. Ea incepe sa ma sarute si sa-mi geme numele. Incet, incet sutienul este pus pe scaun langa rochie. Ii mut corpul peste al meu ca sa-mi inalce poala, iar sanii ei goi se lipesc de pieptul meu.

-Tu esti totul pentru mine! Stii asta nu? am spus eu incet. Nu-mi raspundea, dar imi acorda un sarut lung si isi baga incet mana in boxerii mei.

-Ar trebui sa dai chiloteii jos. ii reamintesc eu.

-Dar tu ii ai pe tine. mi-o intoarce ea imediat.

Imi pun mana pe burta ei si incep sa o cobor spre coapse. Am bagat degetele in ea si a inceput sa zambeasca suav. Ii opresc gemetele cu un sarut lung si incepe sa-mi muste gingas buza.

-Ma enerveaza chilotii astia...Imi scot repede mana si ii scot cat de repede pot si ii arunc in camera opusa a camerei.

-Mai bine asa. scot eu un zambet larg. Imediat se razbuna si-mi trage boxerii si mi arunca. Incepe sa-si apropie gura de poala mea si isi umbla limba pe tot corpul meu. Se opreste si se aproprie iar de poala mea si incepe sa mi.o copleseasca.

-Ah, Bella. zic eu dupa ce mi-a zgariat-o cu dintii.

-Se simte bine? zambi Bella.

Nu mai puteam sa leg nici macar o propozitie...Am aprobat din cap si am inceput sa ma excit.Si incepe da mi-o suga mai tare, lunad in gura ei dulce mai mult de la mine. Nu stiam cand se va opri sau daca se va opri...Imi placea asa mult, voiam sa o simt mai mult, sa o am mai aproape de mine. Ii pun mana pe umar si o imping usor. Atunci sa uitat la mine suparata si a inceput sa o faca cu o viteza extrem de rapida.

-Gata, Bella te rog. Si atunci se opri din a ma "tortura".

-Intoarce-te. ii spun eu cu un ton ridicat.
Nu i-am lasat timp sa se gandeasca asa ca i-am intors trupul. Ingenunchiez in spatele ei, imi place sa i-o trag asa, simt mai mult din ea si ma excita mai mult. Incepem amandoi a ne excita. Ii pun mana la gura, o apuc de parul ei ca focul si incep sa i-o trag mai repede.

-Zayn...geme ea. Si totul s-a terminat, nu mai aveam ce sa dau afara.
Am terminat tot cu un sarut minunat si lung.

Zayn Malik-Closed in my MINDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum