Cap. 3

318 22 2
                                    

A fost prima dimineata cand m-am trezit fara mirosul de mancare a mamei si fara sa-i aud vocea suava sa ma trezeasca. Singurul om care ma mai tine in picioare este Bella, iar eu vreau sa plec fara ea la New York...Nici eu nu stiu ce sa fac...Sa-mi urmez visul sau sa raman cu prietena mea..M-am gandit foarte mult si am ales sa-mi urmez visul...Dar cea mai mare intrebare pe care mi-o puneam era: "Cum s-o anunt pe singura persoana pe care o mai am s-o parasesc?". Mi-am luat inima in dinti si am luat un taxi spre Bella. Cand am ajuns Bella a sarit in bratele mele cu cea mai mare viteza.

-Zayn, imi pare asa rau! Am sa te ajut sa te simti mai bine! Il chem pe Harry si ne uitam la ce film vrei tu!

-Bella...

-Niciun Bella, ma duc sa fac popcorn. Am luat-o de brat si i-am spus sa stea jos.

-Ce este Zayn?!?!

-Am sa plec...

-Nu pleci nicaieri!

-Ma refer ca plec definitiv...

-Unde pleci...? a spus Bella cu jumatate de gura.

-Am primit o bursa de la Facultatea de muzica din New York. Bella a cazut in genunchi si nu a mai zis nimic...Nu mai stia ce sa zica...Nu mai aveam curaj sa o privesc in ochi.

-Si o sa ma lasi singura? Stii ca relatiile la distanta nu functioneaza!

-Stiu...Si de aia ma despart de tine...Nu am mai avut curajul sa o mai privesc, am iesit pe usa si ma uit pentru ultima data la printesa mea cu parul de foc. Nu am mai avut putere, simteam ca am facut cea mai mare greseala, m-am lasat sprijinit de perete si am dat cu pumnul in perete cat de tare am putut, lacrimile imi curgeau si imi sopteau ca am facut cea mai mare greseala din viata mea...Ajung acasa si incep sa-mi fac bagajul, iar primele lucruri pe care le pun au fost 2 poze...Una cu mine si parintii mei si una cu printesa mea Bella... Desi m-am despartit de ea, nu voi inceta sa o iubesc. Mi-am pus alarma pentru ziua urmatoare si m-am intins in pat, savurand ultima zi.

Zayn Malik-Closed in my MINDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum