Cap. 8

198 12 0
                                    


Ailee mi-a dat putere sa ma ridic...Cand credeam ca totul este gata, mi-a aparut in cale o lumina si mi-a aprins sufletul. Am avut forta sa ajung acasa si sa ma pun in pat, sperand ca va mai exista o urmatoare zi. M-am pus in pat si am incercat sa ma consolez, avand in vedere ca nu mai are cine...

-Inima mai poti? Te mai dor ranile? Suflete gol, singuratic si alungat, sper ca te-ai obisnuit sa plutesti singuratic in neant...Ochilor mai puteti privi cerul albastru si senin prin perdeaua de lacrimi? Sa va obisnuiti sa priviti perna de langa voi goala caci nu o va mai umple nimeni. Iar tu nasule...Nu vei mai fi trezit de perna cu parfumul imbatator al Bellei ... Urechilor ... Puteti sa va impliniti somnul caci nu veti mai fi trezite de cosmarurile Bellei... Desi Ailee a spus niste vorbe foarte frumoase, nu au fost atat de puternice incat sa ma reconstruiasca. Nu mai aveam nimic de pierdut...Am mers in bucatarie, am luat cutitul si am incercat sa mi-l infig in gat si sa ma duc langa Bella si parintii mei...Poate acolo sus am sansa sa-mi intemeiez o familie. Incerc sa-mi infig cutitul, dar inima nu ma lasa...Imi reamintesc vorbele lui Ailee : " Ei sunt tot acolo sus. Ma pazesc...Incerca sa ma pazeasca si sa ma fereasca de rele...". Atunci mi-am spus ca mama, tata sau Bella nu si-ar dori niciodata sa ma sinucid si sa-mi pierd viata ca un las. Viata este cruda, am sa incep s-o iau cu zahar. As vrea sa-i fac mandrii pe parintii mei, desi parintii mei nu mai sunt printre noi...Eu tot cred ca si-ar dori sa nu fiu trist caci tot se intampla asta mai devreme sau mai tarziu. O raza a soarelui s-a gandit sa-mi lumineze mintea si sa ma trezesc la realitate. Acum ca nu-i mai am pe parintii mei, trebuie sa-mi castig singur existenta. Tot ce am avut mai drag au murit pe patul de spital...Nu vreau sa mai suporte nimeni ce am patit eu asa ca am sa incerc sa ajung un doctor si sa-i ajut pe toti...Sa nu pateasca ca mine si sa-si planga de mila...Sa-si puna intrebarea "Merita sa maj traieac?". Cea mai buna facultate era chiar in tara mea, doar ca in capitala. Asa ca Facultate de medicina, pazea ca vin!

Zayn Malik-Closed in my MINDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum