Cap. 10

155 10 0
                                    

Mi-am deschis e-mail-ul. Am inceput sa citesc de pe site toate informatiile cerute. Le-am completat in cateva secunde...Dar acum...Totul se schimba. Un singur click si viata mea nu va mai fi ca inainte. Am stat si m-am gandit daca e bine ceea ce fac...Mintea imi spunea ca fac o greseala, dar inima ma indruma sa fac ceea ce-mi place. Pentru prima oara am ales inima. Nu m-a mai interesat ce spune creierul. Am dat click si s-a trimis. Abia asteptam sa-mi raspunda si sa-mi zica cand o sa fie examenul de admitere. Am stat 5 minute, 10 minute, 20 de minute, 30 de minute, dar nimic. Ma gandeam ca poate am trimis adresa gresita, dar am verificat de multe ori si era ca pe site. Dupa jumatate de ora de asteptare aud un sunet. Era sunetul ca am primit un mail. Il deschis si incep sa citesc : "Maine in data de 13, o sa aveti parte de examen. Va asteptam la Facultatea de medicina din orasul dumneavoastra la ora 7:00. Desigur va asteptam azi la ora 16:30 pentru confirmarea ca v-ati inscris. O zi buna". Maine este examenul? Iar eu inca sunt paralel cu biologia...Nu-mi vine sa cred...Este inuman posibil sa invat atata materie doar intr-o zi. Ma uit la ceas si observ ca este 16:22. Este 16:22? Sper ca este o gluma...Trebuie sa ma imbrac si sa ajung cat de repede posibil. M-am echipar cu toata viteza posibila. Am luat de data asta bicicleta si dus am fost. Deja se facu 16:26 pana m-am imbracat. Cum sa ajung in 4 minute? Bine ca nu mi-am luat masina...Ca e un trafic...Inca putin si ajungeam. S-a facut 16:30...Dar vedeam facultatea deci inca mai aveam cateva sanse. Am ajuns in fata portii la 16:31, dar usile inca erau deschise.

-Stati! am strigat.

-Ati venit cam devreme, domnule Malik.

-Devreme?

-Este abia 15:31.

-Dar ceasul meu imi arata 16:31...

-Cred ca ati uitat ca se da ceasul cu o ora inapoi...a zambit doamna. Dar poti lua loc. Nu esti singurul care a venit devreme.Langa doamna se afla Ailee.

-Ailee? am zambit cu un zambet pana la urechi.

-Zayn? Chiar imi faceam griji pentru tine.

-Se pare ca universul ne vrea impreuna...am ras eu.

-Te-ai inscris si tu pentru Facultatea de medicina din capitala?

-Se pare ca da.

-Domnule Malik, va rog sa semnati aici si aici! ne-a intrerupt doamna conversatia.

-Desigur! Am inceput sa completez, dar ochii nu ma lasau s-o ignor pe Ailee. Parul ei rosu ca sangele...

-Va multumesc! Sunteti liber sa plecati.

-La revedere!

-Daca tot ne-am intalnit ce zici sa mergem sa luam o inghetata? Fac eu cinste.

-Cum sa refuz asemenea oferta?

Zayn Malik-Closed in my MINDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum