Cap 13

122 10 0
                                    

Desi Ailee pe drum vorbea doar despre cat de mult isi doreste sa intre la facultate, eu nu imi puteam scoate din minte intrebarea ei...Imi doream sa dau timpul inapoi si sa-i spun: "Ba da, conteaza intrebarea!". De fapt, nici nu stiu ce simt pentru ea... Dupa toate ce mi s-au intamplat, mi-e frica sa cred ca m-am indragostit...Dupa ce mi s-au stins toate sperantele, apare o lumina si imi demonstreaza ca viata are si parti bune. Bella sigur si-ar dori sa nu imi mai plang de mila si sa fiu puternic. Chiar daca nu o sa intru la facultate, am sa incerc sa-mi construiesc un viitor. Fie ca o sa fiu un doctor sau nu...O sa-mi intemeiez o familie.

-Zayn! Zayn! a inceput sa tipe Ailee. Am ajuns! Am ajuns! Acum e acum!

-Pai si ce mai astepti? A inceput sa fuga, nu am mai vazut o fata sa alerge asa repede...

-Stai!

-Ce este?

-Hai sa mergem impreuna. Atunci Ailee m-a luat de mana si am inceput sa alergam amandoi spre rezultate.

-Unde sunt listele pentru burse? a inceput Ailee sa intrebe pe toata lumea pana a aflat.

-Zayn, vino! Aici sunt listele.

-Te-ai vazut?

-Zayn...

-Ce este? N-ai intrat?

-Zayn...Am intrat! Am luat 10!

-Felicitari!

-Cat despre tine...

-Nu este nevoie sa spui nimic...

-Imi pare rau...

-Nu este nimic.

-De ce esti trist? Ai intrat cu 10?

-Ce?! Atunci am mers si am mai citit odata numele de acolo si am vazut chiar primul pe lista "Zayn Malik". Nu-mi vine sa cred! Ailee a sarit in bratele mele si mi-a oferit un sarut lung.

-Zayn...Imi pare rau...

-Sa nu-ti para! Am stranso mai tare in brate si am acordat un al doilea sarut. Amandoi ne-am inrosit instantaneu.

-Buna ziua! a strigat profesorul.

-Buna ziua! am strigat toti in cor.

-De acum va pot spune studenti. Maine aveti plecarea spre capitala. Va spun de pe acum ca viata voastra se va schimba radical. Desigur nu o sa mergeti pana la capitala pe jos. Insa mai am o veste. Va trebui sa fiti instruiti pentru a va descurca. Sa stiti ce va urma...Asa ca in California o sa aveti parte de instruire. V-am procurat biletul de avion. Voi trebuie doar sa ajungeti in capitala. Veti pleca din seara asta caci la 2 aveti avion. Intrebari?

-Zayn...?

-Ailee...?

-Plecam in California! Ce mai stai? Avem bagaje de facut! Avea un zambet larg pe fata, mai ceva ca un inger.

-Ma duc acasa sa-mi fac bagajele. Te sun eu. Atunci m-a luat in brate si si-a luat ramas bun. Am luat un taxi si am mers acasa sa-mi fac bagajul.

Zayn Malik-Closed in my MINDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum