Cap. 14

112 8 0
                                    

Am ajuns acasa si am inceput sa imi pregatesc bagajele. Nu o sa stam asa mult asa ca nu mi-am luat prea multe. Nu puteam sa plec fara sa-mi iau ramas bun de la Bella si parintii mei...Mi-am luat bagajele si am mers la florarie si am cerut doi trandafiri rosii pentru Bella...De ce doar doi? Pentru ca ea credea ca viata se petrece minim in doi...Pentru mama as cumpara toate florile din lume...Chiar daca i-as aduce toate florile, tot n-as putea sa-i multumesc...Am luat o imagine cu toti 3...Asta sigur ar face-o fericita... Nu-mi vine sa cred ca dupa atatea rele... Am reusit s-o iau de la capat...Mama, tata sper ca am reusit sa va fac mandrii. Va mai amintiti momentul din poza? Aveam doar 7 ani... Atunci ati fost foarte mandrii de mine caci am castigat prima cupa la fotbal...Nu pot sa uit ce zambet de milioane aveati...Se pare ca o sa ma asteptati ceva vreme...Dar am sa ma intorc...Sper ca va este bine acolo...As vrea sa va pot imbratisa, dar nu se mai poate...Mi-am ridicat capul si am mers spre mormantul Bellei...Bella, stiu ca ti-ai dori sa nu mai stau sa-mi plang de mila... Sper ca sunteti toti mandrii de mine. Ti-am adus 2 trandafiri rosii...Mereu ma rugai sa-ti cumpar acesti trandafiri...Poate cand o sa ma intorc o s-o poti cunoaste pe Ailee...E la fel ca tine...Poate ca de aia m-am si indragostit de ea...Dar iti promit ca nu te voi scoate din inima mea...Pentru mine ai fost totul si ai ocupat un loc in inima mea si tot acolo vei ramane. Intre timp ce vorbeam cu Bella imi aud numele strigat.

-Zayn? Era chiar Ailee.

-Ailee? Ce faci aici?

-Acelasi lucru pe care-l faci si tu...Imi i-au ramas bun...

-Cred ca e timpul sa plecam...

-Daca tot ne-am intalnit...Ar cam trebui sa plecam...

-Mda... Atunci Ailee s-a dus pana la mormantul prietenului ei si si-a luat ramas bun ceea ce am facut si eu. Am luat-o de mana si am plecat.

-De maine nu o sa mai fim copiii ce suntem acum...am zis eu schimband atmosfera. Nu am reusit sa-i aduc un zambet pe buze, dar stiam ca maine la aceasta ora se va uita la mine zambind. Am urcat in taxi si l-am rugat sa ne duca la metrou.

Zayn Malik-Closed in my MINDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum