Cap. 12

124 10 0
                                    

Ceasul a sunat. A veni ziua examenului. M-am bucurat macar de o ora de somn. M-am dus la baie, m inceput sa fac un dus si sa ma incurajez. Am ales sa merg pe jos si sa ma inviorez. Imi era dor de momentele din liceu cand ma rugam sa trec la fizica sau la alte materii. Am ajuns in fata facultati si mi-am zis ca asta e ziua in care mi se va schimba viata...Ma intrebam oare daca chiar e de mine astfel de facultate, dar nu m-am descurajat si am mers inainte.

-Buna dimineata! Sala in care se desfasora examenul de admitere? am intrebat-o eu pe o doamna.

-Buna dimineata, sala 2.11! mi-a zambit doamna.

-Aceea fiind?

-Etajul 2, sala de langa baia baietilor.

-Va multumesc. Am ajuns in fata usii si-mi spuneam: "Zayn, stiu ca poti". Cand am intrat...Primul lucru care mi-a sarit in ochi era Ailee...Mi s-au inmuiat picioarele...

- Asezati-va va rog! mi-a spus domnul supraveghetor.

- Buna dimineata si dumneavoastra!

- Se pare ca ati ajuns toti. Aveti pe banca subiectele de la romana. Puteti sa va intoarceti foile. Aveti 60 de minute incepand de acum. Succes. Am intors foaia, dar nimic surprinzator. Am inceput sa incercuiesc variantele. Dupa acele 60 de minute, domnul ne-a oferit subiectele de la engleza.

-Puteti intoarce foile. Aveti 60 de minute la dispozitie incepand de acum. Succes! Am inceput sa citesc subiectele si nimic nu era asa greu...Speram ea fie la fel de usor si la biologie...Aceste 60 de minute au trecut chiar repede. M-am asigurat ca am peste 7 deci e o realizare...

-Dragilor...Subiectele la biologie va anunt de pe acum ca sunt cele mai grele din ultimi ani...Asa ca aveti 60 de minute incepand de acum...Succes, unu mare! Cand am intors foile...Speram ca o ea lesin...Inima imi batea atat de tare...Credeam ca o sa-i creasca picioare si o sa plece. Am transpirat tot intr-un singur minut...Nu mai stiam ce este cu mine...

-Imi permiteti sa merg la baie? am intrebat eu.

-Ai un minut. Daca nu vi intr-un minut o sa ti se ia lucrarea.

-Am inteles. Am intrat in baie, am mutat robinetul spre apa rece si am inceput sa inviorez...Imi tot spuneam ca pot...Ca trebuie sa am incredere in mine.

-Mama, tata, Bella...Va rog ajutati-ma...Vreau sa va fac mandri, dar nu pot...Dati-mi o mana de ajutor.

-Domnule Malik, treci mai repede in clasa.

-Scuzati-ma... Cand am intrat, Ailee mi-a zambit, ceea ca mi-a dat putin putere. M-am pus in banca, dar nimic...M-am gandit sa copiez, dar in dreapta mea era unu mai prost ca mine, iar in stanga mea era Ailee...Nu-mi permiteam sa fac asa ceva...

-Pssst! mi-a facut Ailee. Te descurci? Nu am zis nimic, dar fata mea cred ca spunea totul...

-Incerc...

-Off, te ajut?

-Cum vrei...

-La 3 ne scapam amandoi foile, iar tu o iei pe a mea si eu pe a ta. Inteles?

-Da!

-1,2...3. Atunci am "scapat" foile si am facut schimb.

-Hei! Voi doi! Ce faceti?

-Scuzati-ne, am scapat foile...

-Sa nu le mai scapati! Subiectul ei era deja terminat... Nu-mi vine sa cred ca a fost in stare sa-si sacrifice locul la facultate pentru mine...

-Mai aveti un minut. Mai era un minut si Ailee aproape mi-a terminat subiectul...

-Zece secunde! Toata lumea a inceput sa se agite...

-Pixurile jos! Dati lucrarile din spate in fata.

-De ce ai facut asta? am intrebat-o eu pe Ailee.

-Suntem prieteni, nu? Prietenii se ajuta intre ei...Corect?

-Nu am cum sa-ti multumesc... Poate cu o inghetata? i-am zambit eu.

-Peste o ora se afiseaza rezultatele...Deci hai sa mergem. Pe drum am discutat de viitor si viata noastra, dar s-a incins vorba...

-Zayn?

-Hm?

-Tie iti place de mine? Adica mai mult ca prietena?

-Pai...

-De fapt nu conteaza. Prea multa inghetata. Hai ca trebuie sa plecam.

Zayn Malik-Closed in my MINDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum