-Cat mai dureaza pana ajunge metroul? ma intreaba Ailee.
-Sa speram ca nu va mai dura mult...Daca o sa pierdem avionul e vai de noi...
-Daca o sa pierdem avionul din cauza soferului...Pe fruntea lui va scrie moarte.
-Hai sa nu vin negativisti si sa gandim pozitiv.
-Auzi si tu?
-Ce sa aud?
-Cred ca vinee!! Il aud venind! Uite-l! In sfarsit. Se pare ca avea dreptate, metroul s-a oprit in fata noastra si a asteptat sa urcam.
-Ce mai asteptam? am intrebat-o pe Ailee.
-O sa-mi fie dor de orasul asta..
-Dar o sa ne intoarcem...Visul nostru de a deveni doctori o sa fie in acest oras...Nu in alta parte...Iti promit! Atunci in sfarsit a scos un zambet si mi-a facut ziua mai buna. Am incercat sa fiu un gentalmen si sa-i car eu bagajele, dar erau prea multe si prea grele, astfel le-am scapat. M-am rusinat dupa astfel de intamplare, dar Ailee se pare ca dupa ce s-a oprit din ras m-a ajutat sa le pun.
-De cate bagaje ai nevoie?
-Destule cate sa-mi ajunga pentru perioada asta.
-Fetele...am soptit eu.
-Fetele trebuie sa fie in orice moment frumoase! mi-a raspuns ea.
-Dar tu esti...
-Lasa dulcegariile si intra mai repede in metrou! mi-a spus Ailee fara sa ma lase sa-mi termin "dulcegariile". Am intrat in metrou, dar era doar un loc ocupat asa ca am lasat-o pe ea sa stea. Nu mor daca stau in picioare o ora.
-Abia astept! imi zice pentru a mia oara.
-Si eu! ii raspund pentru a mia oara. Dintr-o data Ailee a tresarit.
-Zayn...!!!
-Ce este?
-Ai auzit si tu?
-Ce sa aud?
-Am auzit o bubuitura. Zayn, daca se va intampla ceva? Daca a fost un accident?
-Ailee, nu s-a intamplat nimic. Doar tu ai auzit bubuitura.
-Poate ai dreptte...Am continuat sa ne pastram calmi. Dupa cateva minute s-a auzit un zgomot incredibil de puternic care a inchis luminile in metrou.
-Zayn...De data asta chiar cred ca s-a intamplat ceva. Toata lumea a inceput sa se panicheze.
-Toata lumea sa se pastreze calma! am tipat eu sperand ca o sa ma asculte cineva. Am zis asta si parca s-au panicat si mai tare.
-Este cineva ranita? Toata lumea s-a uitat la mine si nu zicea nimic. Am fugit spre sofer sa aflu ce s-a intamplat.
-Omule, ce naiba s-a intamplat? m-am adresat soferului. Acesta nu-mi raspundea si a inceput sa planga. M-am intors inapoi la calatori si am incercat sa le pastrez calmul.
-Ascultati-ma! Am simtit brusc o caldura imensa si o lovitura puternica si am cazut instantaneu jos..
CITEȘTI
Zayn Malik-Closed in my MIND
FanfictionZayn Malik este un baiat cu o viata minunata. Totul este bine si frumos pana in viata sa vine o perioada foarte grea si i se schimba extrem de mult viata. Lectura placuta! :)