Cap. 9

170 11 0
                                    

Am inceput sa ma informez despre Facultatea de medicina din capitala. Este o facultate destul de severa...Si acolo nu ajunge orice persoana...Nu exista un student care sa aibe nota sub 7...Dar este o problema ...Facultatea costa 4000 de EURO, iar eu nu am bani nici sa-mi cumpar o paine... Am notat numarul de telefon al facultatii ...Dar simteam ca nu sunt pregatit pentru asa ceva...Nu am nici pic de idee despre medicina...Nu stiu nici macar sa acord primul ajutor ...Cred ca e o nebunie ceea ce vreau sa fac...Stai! Nu trebuie sa ma las descurajat...Nu mai am ce sa pierd daca incerc. Am pus mana pe telefon si am butonat numarul. A inceput sa sune, dar nimic ...Dupa cateva secunde de asteptare aud glasul unei doamne.

-Buna ziua! Facultatea de medicina la telefon. Cu ce va pot ajuta?

-Buna ziua, ma numesc Zayn Malik. As dori sa fac o inscriere la aceasta facultate.

-Se pare ca ati ocupat chiar ultimul loc. Va rog sa trimiteti un mail cu informatiile cerute pe site.
-Am inteles, va multumesc. Mai am o singura intrebare.

-Cu mare drag iti raspund.

-Inscrierea pentru facultate costa destul de mult. Credeti ca exista vreo cale prin a da mai tarziu banii?

-Sa se dea banii mai tarziu decat termenul limita nu se poate.

-Aa...Am inteles...am spus eu suparat.

-De fapt, asteapta o clipa tinere. Exista o metoda.

-Aceea fiind?

-Puteti aplica la o bursa.

-O bursa? Ar fi minunat!

-Nu m-ati lasat sa termin...Ca sa puteti sa va bucurati de o bursa trebuie sa da-ti si examenul.

-Un examen? Pai, cei care platesc suma ceruta nu mai dau examenul?

-Iar nu m-ati lasat sa termin. Va trebui ca la examenul de admitere sa luati o nota de 10. Examenul va fi media aritmetica dintre notele de la: romana, engleza si desigur biologie.

-Si cand se va da examenul?

-Odata cu trimiterea mail-ului, o sa va raspundem cu toate informatiile necesare.

-Dar eu nu sunt din capitala. Cum ar trebui sa dau examenul?

-Va trebui sa-l dati la Facultatea de medicina din orasul dumneavoastra. Se poate da examenul si in judetul de unde apartineti.

-Va multumesc foarte mult. La revedere!

-La reveredere! Si i-am inchis telefonul. Nota 10? E imposibil ...La liceu eu si biologia eram certati, dar sa am o asemenea nota la un examen de admitere... Am inceput sa caut subiecte din anii trecuti, se pare ca este un text grila, cu 30 de intrebari din fiecare disciplina...La romana si engleza ma pricep si o sa ma pricep si la examen. Dar la biologie ...Subiectele zici ca erau in alta limba...Ei bine, nu mai am timp de pierdut...Trebuie sa ma apuc de invatat.

Zayn Malik-Closed in my MINDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum