Vazand ca Harry nici sa se uite la mine nu vrea, m-am dus sa despachetez si sa incep sa ma obisnuiesc cu noua casa. Gandul ca o sa locuiesc cu printesa mea Bella si o sa avem un copil ma facea sa-mi uit toate problemele. Drept multumire pentru ce a facut Bella am inceput sa fac curatenie cat de bine pot. Biroul Bellei era plin de hartii de desene, cantece. Asa ca am hotarat sa le aranjez putin. Am pus desenele intr-o parte si cantecele intr-o parte. Dintr-o data observ o hartie care era stampilata si semnata de spital. Curios am inceput sa citesc despre ce e vorba. Cand am citit..Nu stiam ce sa fac...Ma gandeam ca totul este o farsa, este o camera ascunsa si incearca sa vada cum reactionez...Harry, prietenul meu cel mai bun, are un copil cu iubita mea...Am luat hartia si am mers la Harry sa vad ce se intampla. Ii aud pe Harry si Bella vorbind in soapta cat sa nu aud nimic.
-Cat timp ai de gand sa-i ascunzi? O saptamana, doua luni, un an? Cat? a ridicat Harry tonul.
-Mai incet, o sa te auda! incerca Bella sa-l calmeze.
-Si ce o sa auda? Ca eu sunt de fapt tatal copilului tau? Atunci nu am mai putut rezista sa ma ascund.
-Ce ai zis? Tu esti tatal copilului meu?
-Zayn?! a spus Bella mirata. Harry a ramas si el uimit...L-am luat de tricou si l-am impins in perete.
-Zi gunoiule! Tu esti tatal? Raspunde jegosule! Ne cunoastem de la 5 ani! Avem atatia ani plini cu amintiri, iar tu ai mers sa o futi pe iubita mea pe la spatele meu? Am fost ca fratii. Stiam ca prietenii sunt doar niste persoane temporare, care iti sunt aproape doar cand ti-e bine, dar credeam ca tu esti altfel, credeam ca esti singura persoana in care ma puteam increde. Imi era asa scarba de el incat l-am scuipat, speram ca poate ii mai spal din nesimtire.
- Vezi tu,lucrurile dureroase ascunse in interiorul meu,m-au facut sa ma schimb. Mereu mi-a placut de Bella, nu suportam sa va vad impreuna...
-Asta inseamna ca trebuie sa-mi futi prietena pe la spate?
-Stop, va rog! a strigat Bella.
-Tu sa nu te bagi! Nici tie nu vreau sa-ti aud vocea!
-Te rog, lasa-l. Si Bella s-a bagat sa ma desparta. Atunci am luat-o de mana si am impins-o in perete.
-Am spus sa nu te bagi! "Cel mai bun prieten al meu poate inlocui toata lumea, dar toata lumea nu imi poate inlocui cel mai bun prieten." asta am crezut pana azi.
-Baieti... Ajutor... Simt ca nu mai am aer... Atunci i-am dat drumul lui Harry si am sunat cat de repede am putut la 112.
-Bella, esti bine?
-Copilul...Ma doare ingrozitor...Nu mai am aer...
-Rezista! Vine imediat ambulanta! Rezista. Imi era nespus de frica sa nu pierd singura persoana pe care o mai am. A vent imediat si ambulanta, au puso pe targa si au incercat sa o tina constienta. Am fugit spre asistenta si am incercat sa aflu despre starea sa.
-Cum se simte? Nu este nimic grav, nu?
-Nu va pot spune foarte multe despre starea ei. Atunci am urcat in ambulanta si speram ca totul va fi bine.
-Scuza-ma dar sunteti fratele sau tatal ei?
-Nu, sunt iubitul ei.-Sunteti casatoriti?
-Nu.
-Atunci scuzati-ma, dar nu va pot lasa sa mergeti cu noi.
-De ce, nu?
-Ii putem lasa doar pe cei din familia sa.
-Nu o las singura in astfel de momente!
-Daca ii doriti binele o sa coborati. Nu va impiedica nimeni sa veniti la sa la spital. Va rog, lasati-ne sa plecam si o sa vedem peparcurs tot ce se intampla. Atunci am coborat si i-am lasat sa-si faca treaba.
CITEȘTI
Zayn Malik-Closed in my MIND
FanfictionZayn Malik este un baiat cu o viata minunata. Totul este bine si frumos pana in viata sa vine o perioada foarte grea si i se schimba extrem de mult viata. Lectura placuta! :)