A ajuns si ziua a treia ... Incercam sa dorm in infernul de aici, dar se pare ca nu meritam nici sa dorm...
-Zayn! m-a strigat Ailee.
-Ce este?
-Este grav, vino incoace!
-Maxy nu mai are puls!
-Ce? La naiba! Mi-am pus ureche pe inima sa vad daca ii mai bate, dar nimic. Am inceput sa ii apas pe inima sperand o sa-si revina.
-Maxy, revino-ti! Revino-ti! Strigam in timp ce-i apasam pe inima.
-Gata, Zayn...imi spuse Ailee.
-Fir-ar sa fie...Nu puteam suporta faptul ca l-am pierdut pe Maxy...
Au trecut zile intregi si ajutoarele n-au venit... Pierdeam pe zi ce trece mai multe persoane...Am trecut prin atatea...Am spus ca o sa fac orice sa nu mai pierd pe nimeni...Si totusi, iata-ma aici, incapabil de a mai salva o alta persoana...Nu mai avem apa, dar nici mancare...Toate au fost epuizate...Nimic nu s-a schimbat...Am ramas la fel de inutil ca la inceput...Fir-ar...Fir-ar...! Am ajuns in ziua a opta si doar luptatorii au ramas in viata..Eu, Louis, Ailee si inca putine persoane...
-Zayn...
-Da..?
-O sa supravietuim...?
-Da...O sa vina ajutoarele...
-Asta ai spus mereu...
-Iti promit ca nu o sa putrezim aici...
-Dupa ce iesim...Promiti ca o sa iesim la inghetata?
-Promit...
-De data asta este randul meu sa fac cinste...
-Te scuz de data asta si am sa fac eu cinste...
-Acum trebuia sa fim in California...
-O sa mergem dupa ce iesim...Ti-am promis ca visul nostru o sa devina realitate...
-Da, imi amintesc...Macar o sa murim impreuna...
-Nu o sa murim aici...
-Nu mai pot rezista...
-Cand o sa iesim, o sa mancam si o sa bem zile intregi...Ailee si-a pus mana pe pieptul meu si nu a mai zis nimic...
-Imi amintesc momentele cand stateam si ma jucam cu parintii...Ma uitam la meciuri de fotbal cu tata...Mama incerca sa ma invete sa gatesc...Dupa ce am crescut am ajuns la liceu si am cunoscut-o pe Bella...Simteam ca dragostea e tot ce conteaza ...Stateam noaptea pana tarziu impreuna...Nu pot sa mor aici...Le-am promis ca o sa-i fac mandrii...
-Prima mea dragoste ma asteapta sus...Acum probabil daca el inca mai traia...Nu as mai fi aici...As fi fost in cluburi toata noaptea... Dar a murit ca un erou si si-a donat inima stiind ca o sa moara...
-Ailee...
-Da?
-Ai cumva un pix la tine?
-Da...Poftim...
-Multumesc...Am bagat mana in buzunar si am scos asigurarea de sanatate..."Asigurare de sanatate. Dovada a asigurarii- Nume: Zayn Malik". Am intors cardul si am inceput sa citesc "Spatiu de desubt poate fi folosit pentru indicarea consimtamantului dumneavoastra pentru donarea de organe. Incercuiti dedesubt organele pe care doriti sa le donati". Am luat pixul si am inceput sa incercuiesc toate variantele si m-am semnat. Ailee s-a uitat la mine cu o privire plina de lacrimi si totusi foarte mandra..
-Doamne...a zis Ailee zambind. Scotandu-si si ea asigurarea de sanatate.
-Ce e aia? a intrebat Louis.
-Presupun ca folosindu-ne de asta, chiar daca vom muri, vietile noastre vor putea fi folosite pentru a salva multe altele. Lucrul acesta va da sens existentei noastre. Toata lumea s-a uitat la mine si la Ailee cum ne completam cardul, iar toata lumea a inceput sa-si scoata asigurarea si sa completeze si ei...Astefel sa dea sens existentei lor.
-Chiar ca esti grozav...mi-a zis Louis. Priveste aici...Chiar si in fata disperarii, toata lumea si-a incredintat sperantele altcuiva. Ai oferit un alt sens vietii noastre. Zayn...Hei, Zayn! Ma asculti? O raza de lumina a intrat in infundatura noastra...Dupa o lunga asteptare au sosit si ajutoarele..
-Zayn! S-a terminat tot...a zis Ailee.
-Te iubesc! i-am spus eu. Atunci mi-am luat mama de mana si am plecat intr-o lume mai fericita si mai buna.
CITEȘTI
Zayn Malik-Closed in my MIND
FanfictionZayn Malik este un baiat cu o viata minunata. Totul este bine si frumos pana in viata sa vine o perioada foarte grea si i se schimba extrem de mult viata. Lectura placuta! :)