Cap. 17

100 8 0
                                    

A trecut deja o zi si toata lumea murea de sete si de foame... M-am dus in metrou si am inceput sa caut mancare sau hrana. Fericirea a fost mare caci am gasit o geanta plina cu apa si mancare.

-Ascultati-ma va rog! Va trebui sa lucram impreuna ca sa scapam din asta, asa ca va rog sa nu faceti nimic de capul vostru! Am gasit mancare si apa! Daca mai are cineva resurse la el, il rog sa mi le ofere ca sa le impartim in mod egal.

-Asteapta o secunda! a strigat un barbat inalt.

-Ce este?

-De cand esti tu la conducere?

-Cine altcineva ar putea sa fie? Cine altcineva ar putea sa ofere instructiuni si ingrijiri medicale? Tipul asta stie medicina. Nu-mi spune ca intentionezi sa-i abandonezi pe cei raniti? i-a raspuns Louis.

-Eu n-as face asa ceva...a raspuns Mark, barbatul inalt.

-Va sosi cu siguranta ajutorul, tot ce trebuie sa facem e sa rezistam pana atunci...Hai sa reusim asta impreuna! am strigat eu. Se pare ca rugamintea mea a functionat...Cei care aveau resurse, le-au distribuit cu noi. Am facut un calcul, iar cu ele putem rezista aproximativ 4 zile. Am calculat maximul pe care-l poate consuma o persoana. Eu si Ailee o sa incercam sa ne ocupam cu resursele, astfel sa nu existe probleme.

-Sa-mi spuneti daca va este sete! O sa va anuntam cand este ora mesei! Oricine se simte rau sa ma anunte pe mine sau pe Zayn! a strigat Ailee. Era o persoana care era prea ranita, abia daca mai putea respira pe nume Maxy.

-Rezista inca putin! Daca aveti nevoie de ceva, chemati-ma! i-am zis eu lui Maxy.

-Zayn! ma chema Louis.

-Ce este?

-Trebuie si tu sa bei ca sa rezisti!

-Multumesc.

-Cate pachetele de mancare mai avem?

-Mai avem cateva pachetele cu mancare si niste dulciuri...In ceea ce priveste lichidele, mai avem 8 sau 9 sticle cu apa si una cu ceai.

-O sa ne ajunga inca 4 zile...

-Dar tu chiar esti grozav.

-Poftim?

-Dai dovada de atata devotament...Tintesti pentru activitati umanitare in strainatate?

-Nu planuiam chiar asa ceva...

-Glumeam doar, n-o lua de buna. Ar trebui sa te ingrijesi si pe tine, altfel vei fi primul care va pica.

-Asa e...

-Hei tu, Mark! O aud pe Ailee strigand. Ti-ai luat portia pentru azi. Lasa-ne apa acolo! Mark vazand ca nu-l lasa sa bea a luat geanta cu apa si a luat-o la fuga.

-Opriti-l! am strigat cat de tare am putut. Am inceput sa alerg dupa el, dar era rapid. Noroc ca o sina a fost acolo sa-i puna piedica.

-Nenorocitule! am strigat eu. I-am dat un picior in fata si imi venea sa-l omor... Noroc ca Louis a fost acolo sa ma opreasca ...Sticlele nu erau foarte rezistente asa ca au scos o parte din apa sa...

-Si ce ai sa faci acum, domnule lider? Ai sa ma legi sau ce? Fa cum vrei! Oricum nimeni nu va mai scapa de aici in viata! Sunteti constienti de asta cu totii, nu-i asa?! a spus Mark.

-Nu-i adevarat! Vom scapa! i-am reprosat.

-Nu-l lasati sa scape! Barbatul ala a lasat sa se iroseasca aproape toata apa pretioasa! a strigat o doamna.

-E in regula! Aia a fost portia mea! Nu voi mai bea nimic de acum incolo...Asa ca va rog, calmati-va! am incercat eu sa-i calmez.

-Sa-l loveasca cineva ca nu mai suport! a zis doamna cu furie.

-Nu va faceti griji, ne vom ocupa de el! a zis Louis.

-Nu-i nimic, imi voi imparti portia cu tine! a zis Ailee.

-Imi pare rau...

-Nici o grija!

-Foarte bine, sa-l mutam pe tipul asta undeva! a zis Louis.

Zayn Malik-Closed in my MINDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum