6.Chapter

6.6K 325 20
                                    


Pohled Elizabeth :

@ Edward_Styles_06 : Co se jím stalo? 

@Elizabeth_Williams_18 : Měli vážnou, když říkám vážnou , tak velice vážnou, autonehodu. Oba na místě zemřeli. Já s bratrem jsme to přežili, ale jen o fous. Údajně jsme byli dokonce v kómatu. Doktoři říkají, že dva měsíce. Další měsíc jsem s bratrem strávila na doléčení v nemocnici. Další tři měsíce na psychiatrii, protože jsem měla hrozné záchvaty úzkosti. Nespala jsem, nejedla jenom jsem pořád brečela a křičela. Denně mi píchali sedativa, aby jsem byla v klidu.Po třech měsících mě propustili s antidepresivy domů. 

Mé prsty létají po klávesnici a mé slzy padají dolů po mých lících. Nevidím, ale slova píšu dál. Nevím proč se mu s tím svěřuji. Připadá mi to ale správné. Nemůžu to už držet v sobě. Od té doby co jsem vyšla z psychiatrie jsme s nikým o tom nemluvila, nikdo se ani neptal. Ale prostě už to muselo ven i s pocity, které šíleně bolí.

@ Edward_Styles_06 : Panebože El to je mi strašně líto, proto si na mě tak strašně vyjela, když jsem se ptal, promiň jsme totální kretén. Jak je to dlouho?

@Elizabeth_Williams_18 : To je v pořádku nemohl jsi to vědět, jak taky že? Je to rok co se stala ta nehoda, takže to je 7 měsíců co jsem odešla z psychiatrie 

@ Edward_Styles_06 : Bože, moc mě to mrzí, jsi sakra silná, když si zůstala svá i po tom všem

@Elizabeth_Williams_18 : Víš co je vtipné?

@ Edward_Styles_06 : Co? 

@Elizabeth_Williams_18 : Nejsem! Nebyla jsem ani na jejich pohřbu, protože jsme na to neměla. Ještě jsem se nešla podívat na jejich hrob. K babičce a dědovi jsem za ten rok od té nehody ani nepáchla, jelikož se bojím. Bojím se , že mě zamítnou. 

@ Edward_Styles_06 : Proč by to dělali? 

@Elizabeth_Williams_18 : Protože to díky mě se stala ta nehoda...

@ Edward_Styles_06 : Co to povídáš? 

@Elizabeth_Williams_18 : Rodiče pro mě jeli na párty, na kterou jsem jistě nemohla. Bratr tam byl se mnou, ale tomu to nezakázali. Byli jsme v autě a hádali se. A pak se to stalo. 

@ Edward_Styles_06 : Hele , nemůžeš za to , jasný? Není to tvoje chyba. Nesmíš si to vyčítat. A za svými prarodiči určitě jeď, určitě jim je líto, že si tam nebyla a chybíš jim. A to že si nebyla na jejich pohřbu ani hrobu s tebe nedělá špatného člověka. Jsi silná zvládneš to. Se mnou 

@Elizabeth_Williams_18 : Víš , máš pravdu. Měla bych tam zajet. 

@ Edward_Styles_06 : To si piš , že mám pravdu. 

@Elizabeth_Williams_18 : Pojedeš tam se mnou? 

@ Edward_Styles_06 : Cože? 

@Elizabeth_Williams_18 : No... nechci tam jet sama. 

@ Edward_Styles_06 : A co tvůj bratr? 

@Elizabeth_Williams_18 : Ten je někde v tahu, asi na párty. Pojedeš tam teda se mnou, prosím? 

@ Edward_Styles_06 : Určitě 

@Elizabeth_Williams_18 : Ede? 

@ Edward_Styles_06 : Ano? 

@Elizabeth_Williams_18 : Děkuji 

@ Edward_Styles_06 : Jsem tu jen pro tebe krásko ;) 

@Elizabeth_Williams_18 : Ani nevíš, jak moc ti chci poděkovat 

@ Edward_Styles_06 : Objala by jsi mě? 

@Elizabeth_Williams_18 : Jasně!

@ Edward_Styles_06 : Tak mi otevři okno

@Elizabeth_Williams_18 : Cože?!

@ Edward_Styles_06 : Otevři okno! 

@Elizabeth_Williams_18 : Proč? 

@ Edward_Styles_06 : Aby jsem se dostal dovnitř? 

@Elizabeth_Williams_18 : Nevíš , kde bydlím... 

@ Edward_Styles_06 : Jsem si to zjistil :P

@Elizabeth_Williams_18 : Jak?!?! 

@ Edward_Styles_06 : Přes GPS co máš v mobilu 

@Elizabeth_Williams_18 : Dobře, teď se tě bojím 

@ Edward_Styles_06 : Nemáš proč

@Elizabeth_Williams_18 : Ne?! Chováš se jako nějaký stalker! 

@ Edward_Styles_06 : Možná trochu...

@Elizabeth_Williams_18 : Trochu?! To nemyslíš vážně, že?

@ Edward_Styles_06 : Jop 

@Elizabeth_Williams_18 : Agrr.... nenávidím tě! 

@ Edward_Styles_06 : To už vím, už sakra otevři to okno! 

Odhodila jsem mobil na postel a vyběhla na druhý konec pokoje a prudce otevřela okno. A opravdu tam stála ta jeho kudrnatá kšice. Musela jsem se usmát, protože nevím, jak sem chce vylézt. Než jsem ale stačila něco říct, už lezl po stromě jako opice a stál hned přede mnou. Rychle si mě k sobě přitlačil a omotal mi své paže okolo mě samé a mé ruce spočinuly na jeho zádech.

"Ahoj , princezno. Jsem tady" 

♣ Tak co jak se líbí? :O ♥ 



Messenger? Messenger. - czech .H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat