32.Chapter

3.9K 208 14
                                    


Pohled Elizabeth : 

Ráno mě probudila nepříjemná bolest v břichu. Prudce jsem otevřela oči a vypletla se z Harryho sevření a s rukou před pusou běžela do koupelny , kde obsah mého žaludku skončil v záchodové míse. 

Cítím, jak mi něčí ruce drží ze zadu vlasy. Asi jsem vzbudila Harryho, upssss. Po chvíli se odtáhnu a promnu si obličej. Následně vstanu a jdu si opláchnout obličej. 

"Nelíbí se mi, že pořád zvracíš a ty tabletky nezabírají" řekne Harry a obejme mě okolo pasu. Usměji se a opřu si hlavu o jeho rameno. Líbí se mi, jak je o mě starostlivý. Kdyby jenom věděl... 

"Zavolám ještě doktorce a uvidím co mi řekne" 

*****

"Takže jsme domluvení? Příští měsíc ve Středu se k vám dostavím na kliniku. A kdyby se cokoliv změnilo, ihned vám zavolám" řeknu a píšu si do diáře termín, kdy jdu na potrat. Snažím se znít vyrovnaně, ale uvnitř mě křičím. Nechci to dát pryč, vždyť vlastně tím zabiji své díte, ale co jiného mám dělat? Harry se vyjádřil dost jasně a já taky. 

"Budeme vás čekat. Doufám, že jste obeznámena se všemi následky, které by mohli nastat?" řekne žena do telefonu. Strčím si pramen vlasů za své ucho a můj úsměv z mé tváře opadne. Vím, že se klidně může stát , že už nikdy nebudu muset mít děti. 

"Vím" řeknu ženě a slyším šustění papírů. Následně si žena odkašle a pokračuje. Mezitím Harry si to napochoduje do kuchyně a vyhoupne se na kuchyňský ostrůvek a zakousne se do jablka. 

"Tak to je dobře. Klidně si potom vezměte doprovod a kdyby se cokoliv změnilo, tak ihned volejte. Mějte se" ozvou se poslední slova ženy z druhého konce mobilu a já se s ní taky rozloučím a mobil zavěsím. 

"Kdo to byl?" zeptá se moje kudrnatá hlava a já seskočím z barové židličky a jdu si do lednice pro trochu džusu. 

"Moje praktická lékařka, ptala jsem se jí na ty nevolnosti" 

*****

@Edward_Styles_06 : Zlato, na co potřebuješ zavařené okurky a šlehačku?! 

@Elizabeth_Williams_18 :  Zítra k obědu budou ty okurky a mám chuť na šlehačku 

@Edward_Styles_06 : Ty jsi ale žrout... 

@Elizabeth_Williams_18 : Po Naillovi :* Jo a ještě vem Nutelu 

@Edward_Styles_06 : Co bych pro svou princeznu neudělal, že? 

@Elizabeth_Williams_18 : Taky si myslím ;) 

@Edward_Styles_06 : Ještě něco, když jsem tady? 

@Elizabeth_Williams_18 : Můžeš koupit pečivo

@Edward_Styles_06 : Mám vzít i nějaké donuty? 

@Elizabeth_Williams_18 : Když chceš.. 

@Edward_Styles_06 : Dobře, už nic? 

@Elizabeth_Williams_18 : Myslím, že ne 

@Edward_Styles_06 : Tak už jdu zaplatit a jsem za chvíli doma krásko 

@Elizabeth_Williams_18 : Vážně?! Zase ta přezdívka ? 

@Edward_Styles_06 : Neříkej, že se ti to nelíbí! Psala jsi mi esemesku , když jsem byl v komatu a to tam bylo napsané, tudíž mi nelži :* 

@Elizabeth_Williams_18 : Že já to tam blbá psala.. 

@Edward_Styles_06 : Ale, lituješ toho :* 

@Elizabeth_Williams_18 : Nejvíc... 

@Edward_Styles_06 : Jinak mám koupit nějaké jídlo na večeři? 

@Elizabeth_Williams_18 : Můžeš vzít pizzu, jsem na ní dostala jakou jsi chuť 

@Edward_Styles_06 : Dobře ,šunkovou s kukuřicí a sýrovou jako vždy? 

@Elizabeth_Williams_18 : Přesně 

@Edward_Styles_06 : Jo lásko, mamka mi psala, jestli by nemohla dojít a přespat i u nás, že má sraz s kamarádky nebo co.. 

@Elizabeth_Williams_18 : No a? 

@Edward_Styles_06 : Může? 

@Elizabeth_Williams_18 : Je to tvůj dům , né můj 

@Edward_Styles_06 : Ale i tak 

@Elizabeth_Williams_18 : Proboha Harolde, je to tvoje matka měl by jsi říct ano bez rozmýšlení 

@Edward_Styles_06 : Opravdu ti to nevadí? 

@Elizabeth_Williams_18 : Proboha , proč by mi to mělo vadit? 

@Edward_Styles_06 : Co já vím...

@Elizabeth_Williams_18 : Harolde , ty jsi ale trubka! 

@Edward_Styles_06 : Bohužel tvoje, princezno :* 

@Elizabeth_Williams_18 : Bohužel...

@Edward_Styles_06 : Hele! :( 

@Elizabeth_Williams_18 : Co? 

@Edward_Styles_06 : Tím mi ubližuješ, Elizabeth! 

@Elizabeth_Williams_18 : To určitě zvládneš ty můj medvídku :* 

@Edward_Styles_06 : Hm....

@Elizabeth_Williams_18 : Už vezeš tu pizzu? 

@Edward_Styles_06 : Tebe zajímá víc pizza než tvůj přítel?! 

@Elizabeth_Williams_18 : Mám hlad! 

@Edward_Styles_06 : Nemluvím s tebou! 

@Elizabeth_Williams_18 : To je mi jedno, chci tu pizzu! 

@Edward_Styles_06 : Žádná pizza! 

@Elizabeth_Williams_18 : No ták, Harry :( Já už budu hodná! :* 

@Edward_Styles_06 : Slibuješ?! 

@Elizabeth_Williams_18 : Slibuji :* ♥ 

@Edward_Styles_06 : No dobře :) 

@Elizabeth_Williams_18 : A už mi vezeš tu pizzu? 

♣ Tak je tu nový díl! ♥ Jak se líbí? :O 

Love you Darlings ♥ 





Messenger? Messenger. - czech .H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat