Pohled Harryho :
@Elizabeth_Williams_18 : Co dům, stojí pořád?
@Edward_Styles_06 : Proč by nestál??
@Elizabeth_Williams_18 : Protože jsi tam s těma 3 paky , to mluví za vše
@Edward_Styles_06 : Náhodou , dnes jsou hodní!
@Elizabeth_Williams_18 : Vážně?!
@Edward_Styles_06 : Ne...
@Elizabeth_Williams_18 : No vidíš... akorát vyjíždím od bráchy , má novou přítelkyni , takže doufám že to doma bude vypadat tak jako když jsem dojela
@Edward_Styles_06 : Proč by nebylo? My jsme čistotní....
@Elizabeth_Williams_18 : Minule , když jsme byla pryč a vy jste tam byli sami , tak jsem našla na stropě kousek pizzy!
@ Edward_Styles_06 : Za to ale mohl Louis...
@Elizabeth_Williams_18 : A to víno na koberci?
@Edward_Styles_06 : Liam se protahoval ....
@Elizabeth_Williams_18 : A ten penis na okně namalovaná kečupem?
@Edward_Styles_06 : To se mi nepovedlo.....
@Elizabeth_Williams_18 : A moje kalhotky ve dřezu dělali co?
@Edward_Styles_06 : Niall byl zvědavý...
@Elizabeth_Williams_18 : To ti nevěřím!
@Edward_Styles_06 : Dobře, tak Louis a já jsem ho honil s mopem
@Elizabeth_Williams_18 : Vážně se mě ptáš, proč se bojím o dům?!
@Edward_Styles_06 : Už ani ne...
@Elizabeth_Williams_18 : No proto, jo a radím ti, pokud tam dneska bude bordel, tak spíš na zemi!
@Edward_Styles_06 : To bys neudělala!
@Elizabeth_Williams_18 : Ani nevíš s jakou radostí!
@Edward_Styles_06 : Už se tě bojím....
@Elizabeth_Williams_18 : To bys měl chlapečku , jinak řeknu Louisovi, co si dělal s jeho trenky...
@Edward_Styles_06 : To není fér!
@Elizabeth_Williams_18 : Ale je
@Edward_Styles_06 : Ne není!
@Elizabeth_Williams_18 : Hele, to už to máte uklizené, když si se mnou píšeš, protože já sem za 10 minut doma zlato a připrav se na divadlo pokud tam nebude uklizeno... a v hlavní roli budeš ty a Louis
"Kurva! Kluci úklid! Hned! " křiknu a každý se na mě nechápavě podívá. Povzdechnu si a položím si svůj mobil na stolík před námi.
"El je tu za 10 minut a vy moc dobře víte, jak to dopadlo minule, když tu byl bordel!" křiknu a rozmáchnu rukami. Každý se na sebe vystrašeně podívá a následně se rozutečou uklízet. Já projdu do kuchyně za účelem umýt nádobí,ale sjedu na zem a ocitám se ve směsi kečupu a tatarky , které jsou postříkané všude na podlaze.
"Kurva, který z vás debilů nastříkal kečup a tatarku na zem?!"
******
@Elizabeth_Williams_18 : Zlato ještě jsem se stavila pro čínu, takže tak za 10 minut už jsme doma , jo?
@Edward_Styles_06 : Výborně!
@Elizabeth_Williams_18 : Vy uklízíte, že?
@Edward_Styles_06 : Tss, né
@Elizabeth_Williams_18 : Harry?!
@Edward_Styles_06 : Dobře, uklízíme
@Elizabeth_Williams_18 : Bože...
@Edward_Styles_06 : Jenom tak pro informaci, co by se stalo , kdyby ti někdo hodil notebook do bazénu?
@Elizabeth_Williams_18 : No ,tak určitě by mi koupil nový a potom bych ho hned zabila! Protože jestli by to byla pravda, tak jsem totálně v prdeli, jelikož jsem tam měla všechno k nové škole... takže nechtěj vědět , co bych tomu dotyčnému udělala!
@Edward_Styles_06 : Jejda, to jsme se pobavili, že? :D
@Elizabeth_Williams_18 : Nejvíc...
@Edward_Styles_06 : Tak zatím :*
"Liama, jsi mrtvý , El tě za ten notebook zabije!" křiknu na něj, když proházím kolem gauče a on na něm sedí a snaží se ho rozjet. Liam se nepříjemně ošije a poposedne si na sedačce.
"Víš, ten notebook není El, je tak trochu tvůj" kňukne a se zastavím v pohybu. Otočím se a dívám se na něj , jestli si jen dělá srandu.
"Payne, teď tě zabiju já!"
*****
"Hoši jsem doma" křikne dívčí hlas z chodby a já se kouknu na kluky. Liam leží pode mnou, protože jsem se ho snažil uškrtit. Z jedné strany mě od něho tahá Louis a z druhé Naill. Když se kouknu kolem sebe, všude létá peří z peřinky a všude se rozvalují všemožný papírky a bordel, co jsme se snažili uklidit.
"Kluci , nesu čí...." El se zasekne v půli věty a rozhlédne se všude po pokoji. Následně pustí pytlík , pravděpodobně s jídlem a založí si ruce na prsou a naštvaně nás všechny propaluje pohledem. Všichni na sucho polkneme .
"Harolde Edwarde Stylesi a vy jeho poskoci, radím vám , ať to hned teď uklidíte , jinak vás nakopu do koulí a zažijete peklo, které jste ještě nezažili! A Harolde, spíš na gauči!"
♣ Tak jsme u dalšího dílu, jak se líbí? :O ♥ jinak vím, že díl není nic moc o ničem :/
♣ Chtěla bych vám popřát krásný rok 2016 a pořádně si užijte silvestr! ♥
Love you Darlings ♥
ČTEŠ
Messenger? Messenger. - czech .H.S.
Fanfiction@Edward_Styles_06 : no ták, Elizabeth . Přiznej si to. @Elizabeth_Williams_18 : co si mám přiznat Harry? @Edward_Styles_06 : miluješ mě, já to vím, cítím to. @Elizabeth_Williams_18 : ha, jasně,moc si věříš Stylesi. @ Edward_Styles_06 : taky pravda...