Pohled Harryho :
@Edward_Styles_06 : Dobré ráno, šipková Růženko .*
@Elizabeth_Williams_18 : Kolik je hodin?
@Edward_Styles_06 : 10:45
@Elizabeth_Williams_18 : Vstanu až v 11 , teď mě nech spát!
@Edward_Styles_06 : Nějaká protivná ne? :P
@Elizabeth_Williams_18 : Kušuj!
Radši jsem ji už nepsal a rozhodl se, že ji půjdu osobně vzbudit. Vstal jsem z postele a rozešel jsem se na chodbu a následně do jejího pokoje. Ležela na boku a měla zavřené víčka. Je roztomilá, když spí. Moment, co?!
"Elinko, je čas vstávat" řekl jsem a klekl si k její posteli. Jenom něco zabručela a spala dál. Dobře, když tohle nefunguje , musíme přejít na jiné metody. Naklonil jsem se k ní a pohladil ji hřbetem ruky po tváři.
"Princezno, no ták" řekl a jsem , ale pořád nic. Fajn, když ani tohle nefunguje. Naklonil jsme se víc a dal jí pusu na čelo. na to překvapivě reagovala a otevírala svá ospalá víčka.
"Nenávidím tě"
******
@Edward_Styles_06 : Chceš pomoct?
@Elizabeth_Williams_18 : Možná trochu...
@Edward_Styles_06 : Hned jsem tam :*
@Elizabeth_Williams_18 : Čekám..
Odepíšu a seberu nejvíc svých dárků, jen co mi to ruce dovolí. Zbytek nechám ležet na posteli , který vezme Harry. Slyším dupot a následně vidím jeho velkou kudrnatou hlavu a ukážu mu směrem k posteli a on neváhá a sebere vše, co na ní bylo.
Mé dárky už jsou pod krásným vánočním stromkem a všichni sedíme v obývacím prostoru domu a popíjíme horkou čokoládu. Já sedím na menší sedačce s Harry a oba si hrajeme s malou dcerkou Gemmy. (vím, že Gemma nemá dceru,ale tady v tomto příběhu ji má :D ) Oba na ni děláme různé ksichtíky a ona se neuvěřitelně směje. Jinak jsou tu všichni, co jsou Harryho nejbližší. Jeho matka, sestra a její přítel, taky je tu Anne přítel a jeho neteř a pak jsem tu i já.
"Harry , El pojďte sem prosím!" křikne Anne a my se za ní rozejdeme. Zastavíme se pod futry a Anne se usměje od ucha k uchu. nechápu co je na tom tak vtipného.
"Stojíte pod jmelím! Pusu!" křikne a já s Harrym se okamžitě koukneme nad sebe a pak následně na sebe. V očích máme obavy a hrůzu. Proboha. Jak se z toho vykroutit?!
"No ták Harry, nebuď citlivka" vyplázne na něj jazyk Gemma a Harry protočí panenky. Slyším mírné povzbuzování Anne , ale nic nevnímám. Jenom jeho oči. Dva smaragdy, které se na mě dívají. Pak se Harry začne přibližovat. Nechci ho políbit, nebo ne?!
Na mé vnitřní hlasy je už stejně pozdě. Drží si mě za pas a jeho rty se dotknou těch mých. Dobře, vím proč jsme váhala. Kvůli tomuhle. Mé ruce se smotají za jeho krkem a jeho ruce drží můj pas. Zapojuji se do jeho polibku a v břiše mám ještě větší výbuch než poprvé.
*******
Dostala jsem spoustu krásných vánočních dárků. Nějaké oblečení, šperky a kosmetiku . Od Harryho jsem dostala obrovitánský obraz s našimi fotkami. Když ale myslím obrovský, tak myslím ještě větší. Je to obraz na celou stěnu jednoho pokoje. Je to úžasné.
Teď mám dát mj dárek Harrymu a strašně se bojím, že jsem neudělala dobře. Rozklepanými rukami mu dárek předávám a on se na mě povzbudivě usměje. Otevře krabičku , ve které je jeho dárek zkovaný a na tváři má opět úsměv z neodolatelnými ďolíčky.
"Je to úžasné, děkuji El" řekne a uvězní mě v jeho medvědím objetí. Zapojím se a obejmu ho nazpět. Sakra, jak to že tak krásně voní?!
"Není za co, Harry"
******
@Edward_Styles_06 : Neříkej mi, že ke mě nic necítíš
@Elizabeth_Williams_18 : Harry, po kolikáté to řešíme?'!
@Edward_Styles_06 : Nechci to řešit
@Elizabeth_Williams_18 : Tak to neřešme
@Edward_Styles_06 : Budeme to řešit, protože nevím jestli na tebe čekat nebo ...
@Elizabeth_Williams_18 : Nebo co?!
@Edward_Styles_06 : Nebo se posunout dál
@Elizabeth_Williams_18 : Aha
@Edward_Styles_06 : El, pleteš mi tím hlavu a i sobě!
@Elizabeth_Williams_18 : Řekla jsem co chci.
@Edward_Styles_06 : Řekni to znovu
@Elizabeth_Williams_18 : Nechci , abychom byli spolu
@Edward_Styles_06 : Proč?
@Elizabeth_Williams_18 : Chci své soukromý
@Edward_Styles_06 : Zas jde o mou slávu?!
@Elizabeth_Williams_18 : Ne! Chci soukromý!
@Edward_Styles_06 : Sakra , El! To není důvod, kdyby jsi mě milovala, vím že mě miluješ, tak to překonáme , není nic těžkého se přes to dostat, ale společně!
@Edward_Styles_06 : El?
Odhodím mobil a popadnu svůj kabát. Potřebuji na vzduch. Nikomu nic neřeknu a prostě vyjdu ven z domu. Nedaleko odtud je hospůdka. Třeba na chvíli zapomenu....
Kráčím si to po zasněžené ulici a vzpomenu si na to, jak jsme koulovali a s El jsme skončili v té kupě sněhu... nemysli na to! Slyším dupot ,ale je daleko. Pak následně křik, ale je hodně tichý. Další dupot.
"Harry!" slyším své jméno a otáčím se. Stojí tam El. Má na sobě svůj svetr a na nohou jenom teplé ponožky. Je zadýchaná. Běžela za mnou?! Rozhodnu se jít za ní. Stojí na místě čeká než k ní dojdu. Dojdu před ní a vyzvednu jedno obočí , aby pokračovala. Mne si ruce a milionkrát se nadechne a chce něco říct, bohužel vždy si to rozmyslí a začne znovu uvažovat.
"Bojím se" kňukne a nakonec z ní vypadne. nechápavě nakrčím obočí a ona hned na to pokračuje.
"Bojím se, že tě ztratím, protože ty jsi to jediné co mám. Bojím se, že když se dáme dohromady a nebude nám to klapat, tak tě ztratím. A to já nechci" řekne. Zavře oči a promne si obličej.
"Já....Já tě miluji" vykoktá ze sebe a já nemůžu uvěřit svým očím. Řekla to. Ona mi to vážně řekla. Na nic nečekám a hned jí jdu políbit. Své ruce mám na jejich tvářích a její ruce jsou okolo pasu. Tenhle moment. Nesmí nikdy skončit. Je moc dokonalý.
"Miluji tě, El"
♣ Tak náš vánoční díl ♥
♣ Řekla jsem si, že bych vám mohla splnit, že se dají dohromady ♥ CO vy na to? :O ♥ Máte to ode mě jako takový malý vánoční dáreček :* ♥
♣ Jinak si užijte krásné svátky ♥
Love you Darlings ♥
ČTEŠ
Messenger? Messenger. - czech .H.S.
Fanfiction@Edward_Styles_06 : no ták, Elizabeth . Přiznej si to. @Elizabeth_Williams_18 : co si mám přiznat Harry? @Edward_Styles_06 : miluješ mě, já to vím, cítím to. @Elizabeth_Williams_18 : ha, jasně,moc si věříš Stylesi. @ Edward_Styles_06 : taky pravda...