33.Chapter

4K 217 18
                                    


Pohled Elizabeth : 

@Elizabeth_Williams_18 : Ahoj Gem, prosím nemohla by jsi se u mě stavit? 

@Gemma_Styles : To víš že jo! Kdy?  

@Elizabeth_Williams_18 : Mohla by jsi už dnes potřebuji s tebou akutně mluvit. 

@Gemma_Styles : Tak za hoďku jsem u tebe :* 

Jsem připravená říct Gem svůj plán a doufám, že mě s ním podpoří. Potřebuji někoho, kdo se mnou bude u potratu. Uvažovala jsem o někom z kluků,ale to by se Harry hned dozvěděl. Můj bratr by mi to ihned rozmluvil, tak jediný kdo zbyl byla Gemma. 

Vím, že Gem není zrovna ten nejlepší kandidát,ale je jediná koho mám. Doufám, že ona mě podpoří a bude tam se mnou a nic neřekne Harrymu.  

*****

"Ty jsi co?!" křikne Gemma a ihned vstane. Mé oči se zase plní slzami, protože jak nad tím pořád přemýšlím, je mi z toho zle. Vždyť chci vzít život svému dítěti, sice nenarozenému,ale i tak! Mé ruce jsou v mém klíně a hrají si s prsty. 

"Slyšela jsi" kňuknu a ona si přede mě dřepne a usměje se na mě. Jemně mě hladí po nohách , ale to jsme ji ještě neřekla , o co ji chci poprosit.

"A není to paráda?! Vždyť budeš mít dítě! Panebože Harry bude šťastnej" řekne a usmívá se jako měsíček. Já se na ni podívám svýma uplakanými oči a popotáhnu nosem. Ona se na mě nechápavě podívá a čeká, co ze mě vypadne. 

"Nebude, protože se to nedozví. Chci jít na potrat" 

*****

Pohled Harryho : 

@Louis_Tomlinson_Best : Opravdu to chceš udělat? 

@Edward_Styles_06 : Já ji miluji, vím to, udělám to 

@Louis_Tomlinson_Best : Kamaráde, chci jít za svědka je ti to doufám jasný?! 

@Edward_Styles_06 : Že váháš!

@Louis_Tomlinson_Best : Jsem za vás dva šťastný jako blecha

@Edward_Styles_06 : Ona je moje světlo, nic lepšího mě potkat v živote nemohlo! 

@Louis_Tomlinson_Best : Já vím, už máš pro ni obruč?! 

@Edward_Styles_06 : Kreténe, není to obruč, ale prstýnek 

@Louis_Tomlinson_Best : Pošli fotku 

@Edward_Styles_06 : (fotka prstýnku bude v mediích) Bude se jí líbit? 

@Louis_Tomlinson_Best : Ty vole, ty jsi se ale rozšoupl 

@Edward_Styles_06 : Já vím, ale bude se jí líbit? 

@Louis_Tomlinson_Best : Proboha je to El, jistě že bude! I kdyby si jí kolem toho prstu omotal plátek cibule, tak se jí to bude líbit, protože tě miluje! 

@Edward_Styles_06 : Proboha ty jsi ale pako , Tomlinsone 

"Zlato jsem doma!" křiknu do domu a všimnu si jednoho párů bot navíc. Nechápavě nakrčím obočí a vydám se do obyváku. Slyším vzlyky a křik. Všimnu si , že Gemma křičí na El. Zvědavost mě přemůže a já zůstanu stát za rohem. 

"El to nemyslíš vážně , že ne?! Víš , že se ti může něco stát a nikdy už nemusíš takovou druhou šanci dostat! El mám tě ráda,ale tohle nemůžeš myslet vážně!" křikne Gemma a při tom rozhazuje rukami. 

"Kurva Gem, já nevím co dělat! Já ho miluji! Ale on má svou kariéru a já tu svou před sebou" vzlykne El a ihned k ní Gemma jde a obejme jí. 

"Musíš to Harrymu říct, není to debil a zachová se správně, uvidíš" řekne Gem a ve mě se budí zvědavost. Mé ucho přilepím ještě blíže a čekám co El řekne. Slyším jak popotáhla. 

"Nemůžu, udělám to a jediné o co tě prosím, pojď tam se mnou, ale hlavně mu to neříkej, nechci aby to někdy věděl" řekne El a na to já už vstoupím do místnosti. 

"Co mi nemá říkat?" 

♣ Myslíte si, že mu to řekne nebo ne? :O a jestli ano, jak si myslíte , že zareaguje? 

♣ U minulého dílu byl komentář, že to možná dojde Harryho mamce ,ale  té to taky nedošlo,kdyby vás to zajímalo :) 

Love you Darlings ♥






Messenger? Messenger. - czech .H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat